Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Ik zie vrij weinig verschil!

Bijna alles is hetzelfde, alleen de duurste heeft een 10 graden grotere kijkhoek, ik zou lekker voor het middelmaatje gaan, die van 280 eutjes. :)
 
Ik dacht uit me hoofd ook verschil te zien met speakers erop ja of nee?
Gewoon op de prijs letten imo, niet op de specs in dit geval, omdat ze amper tot niets verschillen.
 
Je heb ook verschillende aansluitingen, daarom space ik hem een beetje :P
Ik denk dat ik die van 279 neem, daarbij krijg je ook vrij veel zooi.
 
Jongens, even een vraagje:*

Als ik een spelletje aan het spelen ben of meerdere programma's open heb staan dan valt de pc soms uit. Hij start dan weer opnieuw op alsof er niks is gebeurt.

Ik dacht dat het eerst aan de video kaart lag die te heet werd(was een bekend probleem en heb een nieuwe gekregen die nu niet warmer word als 40 graden ipv 85 graden:D)
Mycom zei dat dit een goede temp. was en dat het daar niet aan kan liggen.

Ik heb nu een grotere fan op mijn cpu koeler gezet en nog helpt het niet.
Als ik aan het internetten ben dan staat de fan uit en als ik andere dingen ga doen dan gaat ie heel hard blazen.

Wat denken julie wat het probleem is?
Ik heb nu de zeikand van mij kast eraf gehaald dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
De pc zou eerst gebruikt worden als cursus pc op school maar deze was over dus ik kreeg hem gratis. Ik heb er toen wat dingen bij gekocht.

De setup:
CPU: AMD athlon XP 2800+ @ 2,1 ghz
RAM: VALUE SELECT 2 GB DDR1 400 MHz PC3200
Videokaart:AGP Sapphire Radeon X1950 GT 256 MB GDDR3 (minimaal 450 watt voeding vereist)
Voeding:KONIG ATX Silent Power Supply 550Watt with 12cm Fan

De voeding word heel erg heet en ik zat eraan te denken dat die niet goed genoeg is. Het was eerst als office pc bedoeld dus kan het zo zijn de de cpu niet goed gekoeld word? Ik kan de cpu ook een beetje heen enweer bewegen dus zit het dan nog goed?

Naast de Cpu zit ook een klein ijzer koel dingetje(geen idee wat het moet voorstellen) en daar heb ik ook een klein fannetje op gezet:)

Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt iig:)

Iemand?:)
 
Heeeeeeeel simpel ws;

Ik google naar een foto. Ik wil hem opslaan als een Jpeg.
Kan het alleen als bitmap. Moet ik dus eerst opslaan als bmp, dan pas op de pc editten en save als Jpeg. Vroeger kon ik bij het dan saven as van internet wel kiezen...
http://support.microsoft.com/?scid=kb;nl;260650&x=10&y=13

Betere oplossing (IMO) is een andere browser.

@ Ossje: bekend probleem bij de oudere kaarten, kijk (en lees) hier ff.

@ eendpowerrr: Ik durf niks over die voeding te zeggen, maar het zou een probleem kunnen zijn.
Ik zou eerst Cool & Quiet uitzetten in de BIOS, ook zou ik ff CoreTemp en/of SpeedFan gebruiken/installeren en daarna ff OCCT draaien (Temp in de gaten houden).
 
Tnx :) Me kaart vertoont precies wat daar allemaal staat.

Heb vandaag die winkel gebeld en kon gewoon me kaart terug brengen zij gingen hem testen en garantie etc regelen. Heb nog 6mnd dus die ga ik maar gewoon gebruiken ;)
 
so ik denk me comp is eindelijk gefixt

maar nu heb ik weer probleem

k wou net programma voor webcam installeren
maar lukt niet
krijg elke keer dat "Device Removal Module" niet werkt enzo
wat betekent dat?:?
 
Zo net mijn scherm en mn geluidset opgehaald, gvd wat komt daar een geluidje uit zeg :W

Heerlijk scherm ook, geen spijt van dat ik geen 19/20" heb genomen dus maar een 22" :)


n4yt13.jpg


2el3wax.jpg

BEEST!
 
Last edited:
Help!

Antec nine hundred kast gekocht, Ultra 120 extreme cpu koeler + Scythe 1600 fan, cpu word nog steeds idle:

Core 0: 38
Core 1: 38
Core 2: 36
Core 3: 34

Stressed:

Core 0: 58
Core 1: 58
Core 2: 39
Core 3: 39


???????!
 
Quadcore's zijn heet he.. mijne word onder de tuniq tower 35 graden in t bios. Je stressed temps zijn aardig. Je kan een veilige max aanhouden van 80 graden met de core 2 quad, ik geloof dat die maximaal 110 graden ofzo mochten worden...

dat mag je even zelf nazoeken op de site van intel.
 
Vriend vna me wil Laptop samen stellen. Hij weet al precies wat 'ie wil. Enkel de behuizingen zijn moeilijk te krijgen ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top