Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
lost_in_translation.jpg

Prachtig ingetogen (romantische) komedie. Johansson en Murray zijn echt geweldig!

Defiance

Redelijke film met een paar sterke scenes. Mooie soundtrack en de film is erg strak geschoten. Jammer van de talloze cliches en de mix tussen Engels,Russisch en zelfs Duits. De film heeft dezelfde producer als Blood Diamond en dat is te zien. Dus een heel serieus thema bevuilen met allerlei Hollywood onzin.

Defiance

Redelijke film met een paar sterke scenes. Mooie soundtrack en de film is erg strak geschoten. Jammer van de talloze cliches en de mix tussen Engels,Russisch en zelfs Duits. De film heeft dezelfde producer als Blood Diamond en dat is te zien. Dus een heel serieus thema bevuilen met allerlei Hollywood onzin.

Vond m ook wel oke, beetje weinig spanning vond ik. Maar dat werd redelijk goed gemaakt op t eind, hoewel de plotselinge verschijning van een half partizanenleger wel beetje onrealistisch was :X

Toch wel aan te raden dus? Dacht dat je pas zei dat ie niet zo was?

Net een stuk gezien en vergeleken met de extended DVD versie, qua beeld wel beter. Maar ik denk dat het beter had gekund. Geluid is wel vele malen beter dan de DVD. Ook is het een steelbook, met een mooie cover, duidelijk aanschaffen dus ;).

Ik heb van de week echt de slechtste film ooit gezien, Final Destination. Had er al heel weinig van verwacht, maar het was gewoon echt NIET eng of spannend, en ZO voorspelbaar:X. kut met een grote K dus:|

Net een stuk gezien en vergeleken met de extended DVD versie, qua beeld wel beter. Maar ik denk dat het beter had gekund. Geluid is wel vele malen beter dan de DVD. Ook is het een steelbook, met een mooie cover, duidelijk aanschaffen dus ;).

Oke, zal hem asap ook even aanschaffen :)

Status
Not open for further replies.
Back