Sow, gister ontdekt dat ik in een gehim menu van mn Samsung Tv iets kon activeren waardoor ik ineens via de USB aansluiting via een externe HD gewoon FullHD kan afspelen Chille shit, heb er meteen een aantal geprobeerd, The Dark Knight, Into the Wild en Blade Runner
Ik moest btw afgelopen zondag 10 euro betalen voor een bioscoopkaartje, dacht altijd dat het 7,5 euro was ofzo, wat kost het daar bij jullie?
Sow, gister ontdekt dat ik in een gehim menu van mn Samsung Tv iets kon activeren waardoor ik ineens via de USB aansluiting via een externe HD gewoon FullHD kan afspelen Chille shit, heb er meteen een aantal geprobeerd, The Dark Knight, Into the Wild en Blade Runner
Haha service menu ontdekt? 2-3 vinkjes erbij en je kan idd meer dan alleen foto's/mp3 afspelen :W
idd, of ze moeten echt een f*king fraaie actrice vinden om roos te spelen
http://www.avforums.com/forums/lcd-...g-b550-how-enable-mkv-divx-xvid-playback.html
Jep, er zijn ook gasten die beweren dat er een 100hz van is te maken. Maar niemand die the guts heeft het te proberen
Btw ik heb FullHD files van 20 - 30 GB dus Blueray is dan echt niet ineens scherper hoor, dat zijn gewoon BR rips.
Ik ben als Kluun fan ook wel errug benieuwd naar de verfilming van KEVBDD!