JRMN JRMN 23 September 2009 #601 [ir]http://i55.photobucket.com/albums/g129/jdcrespo/fastlane.png[/ir] Gisteravond gekeken, vond hem mee vallen echt zo vrouwen actie film x|
[ir]http://i55.photobucket.com/albums/g129/jdcrespo/fastlane.png[/ir] Gisteravond gekeken, vond hem mee vallen echt zo vrouwen actie film x|
Erik. Running 23 September 2009 #603 Erik. said: Voor de liefhebbers. Er komt een hele gave Blu-Ray uitgave van Forrest Gump; Voor mij een must-have. Let wel, het is een Amerikaanse uitgave. De Nederlandse Blu-Ray van Forrest Gump laat nog op zich wachten. Datum staat nu op 19 november. Click to expand... Ik heb hem net in de pre-order gezet .
Erik. said: Voor de liefhebbers. Er komt een hele gave Blu-Ray uitgave van Forrest Gump; Voor mij een must-have. Let wel, het is een Amerikaanse uitgave. De Nederlandse Blu-Ray van Forrest Gump laat nog op zich wachten. Datum staat nu op 19 november. Click to expand... Ik heb hem net in de pre-order gezet .
pimS Dajumn! 23 September 2009 #605 Gister de nieuwe Startrek gekeken, alhoewel ik r geen fan van ben en de serie altijd te saai voor woorden vond, bleek de film toch wel vet te zijn Laatst ook Bronson gekeken, erg apparte film,
Gister de nieuwe Startrek gekeken, alhoewel ik r geen fan van ben en de serie altijd te saai voor woorden vond, bleek de film toch wel vet te zijn Laatst ook Bronson gekeken, erg apparte film,
Robert Superrrjoden! 23 September 2009 #606 Gisteren stukje van me & Marley gekeken, zusje zat samen met een vriendin keihard te janken !
pimS Dajumn! 23 September 2009 #607 ook een tovve film jah Zit nu Jennifers body te kijken:W Edit: gruwelijke shit Last edited: 23 September 2009
area_51_member scooterloos 23 September 2009 #608 pimS said: ook een tovve film jah Zit nu Jennifers body te kijken:W Edit: gruwelijke shit Click to expand... Waar heb je een goede versie gevonden? Ik vind alleen cam versies. Torrentlink?
pimS said: ook een tovve film jah Zit nu Jennifers body te kijken:W Edit: gruwelijke shit Click to expand... Waar heb je een goede versie gevonden? Ik vind alleen cam versies. Torrentlink?
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 23 September 2009 #609 pimS said: Laatst ook Bronson gekeken, erg apparte film, Click to expand... Ik vond hem bijzonder. Toffe muziek keuzes ook
pimS said: Laatst ook Bronson gekeken, erg apparte film, Click to expand... Ik vond hem bijzonder. Toffe muziek keuzes ook
pimS Dajumn! 23 September 2009 #610 area_51_member said: Waar heb je een goede versie gevonden? Ik vind alleen cam versies. Torrentlink? Click to expand... Heb ook cam versie, maark heb schijt goede versie kijk ik next month wel in de bios
area_51_member said: Waar heb je een goede versie gevonden? Ik vind alleen cam versies. Torrentlink? Click to expand... Heb ook cam versie, maark heb schijt goede versie kijk ik next month wel in de bios
Erik. Running 23 September 2009 #611 Net gekeken. Ik had hem al zo lang staan. En ik had hem echt eerder moet kijken, wat een toffe film zeg, echt een geweldig plot :W. Nu verder met; Staat ook al zo lang in me kast...
Net gekeken. Ik had hem al zo lang staan. En ik had hem echt eerder moet kijken, wat een toffe film zeg, echt een geweldig plot :W. Nu verder met; Staat ook al zo lang in me kast...
Lucien Volvo Amazon `70 23 September 2009 #613 Lukcy Number Slevin vond ik dan weer echt een schijtfilm. Munich daarentegen is bijzonder ondergewaardeerd. Dat is echt een topfilm.
Lukcy Number Slevin vond ik dan weer echt een schijtfilm. Munich daarentegen is bijzonder ondergewaardeerd. Dat is echt een topfilm.
Joene. Ik zoek Henk! 23 September 2009 #614 "Life is like a box of chocolates..." zeker een vette collectors item voor blue-ray-ers
R rdbwww Well-Known Member 24 September 2009 #618 Gister Changeling gezien, erg goed (meestal met waargebeurde verhalen) en een briljante John Malkovich .
Gister Changeling gezien, erg goed (meestal met waargebeurde verhalen) en een briljante John Malkovich .
Erik. Running 24 September 2009 #619 Die ga ik zo snel mogelijk even bekijken ja . Vanavond Lost in Translation, ik ben even mijn kijkachterstand aan het wegwerken...
Die ga ik zo snel mogelijk even bekijken ja . Vanavond Lost in Translation, ik ben even mijn kijkachterstand aan het wegwerken...
Vassago Fuckin' Poser 25 September 2009 #620 Inglorious basterds; bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Voor mij persoonlijk echt een enorme tegenvaller. Zonde van mn geld.
Inglorious basterds; bleghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Voor mij persoonlijk echt een enorme tegenvaller. Zonde van mn geld.