This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Inderdaad, hier om de hoek hebben we nog een historische oldskool bioscoop. Van binnen lijkt het net een kerk en het heeft een enorme sfeer. Je kan mij daar prima neerplempen op het balkon voor een avond.

vroeger (schooltijd) zowat elke avond, met dinnetje of vrienden. ervoor nog eerst ff naar de AH voor goedkope 3es blikjes/popcorn en dan heel stiekem mee de bios in sluipen

sinds ik me tv/ps3/home cinema gebeuren heb eigenlijk maar heel weinig. ook omdat ik de nieuwste films zo van 't net haal.

Hier in de buurt zit ook nog zo'n old school bioscoop.. kan je op een knopje drukken, komen ze langs om je bestelling op te nemen enzo Wel wat minder goed beeld natuurlijk, maar veel leuker om bijv. met een chick heen te gaan

Sow, gister ontdekt dat ik in een gehim menu van mn Samsung Tv iets kon activeren waardoor ik ineens via de USB aansluiting via een externe HD gewoon FullHD kan afspelen Chille shit, heb er meteen een aantal geprobeerd, The Dark Knight, Into the Wild en Blade Runner

The Dark Knight FullHD is echt genieten. Al weet ik zeker dat als je de originele Blu-Ray koopt het beeld nog beter is.

Into The Wild is sowieso een topper natuurlijk!

Ik moest btw afgelopen zondag 10 euro betalen voor een bioscoopkaartje, dacht altijd dat het 7,5 euro was ofzo, wat kost het daar bij jullie?

Tja wat wil je? Tegenwoordig download iedereen alle films van internet. Bioscopen gaan structureel kapot. Hier kost het in de buurt een euro of 8 - 8,5 en in Rotterdam is het volgens mij 9 euro ofso. Daar komt ook bij dat een hoop bioscopen naar mijn idee erg verouderen en te kampen hebben met smerigheid, slechte stoelen en soms geen eens airco. Ik zat dan laatst in Pathe Schouwburgplein in Rotterdam voor Inglorious Bastards in zo`n ENORME, volle zaal en daar was het niet te houden zo warm. Kan je nagaan als je daar hartje zomer een filmpje pakt.

Naja, je zou zeggen dat je als bios dan begrijpt dat je juist een stapje extra moet doen.. Zorgen dat alles wel goed voor mekaar is, prijzen laag houden en zo proberen de massa te pakken.. Een grote bioscoop 7 km verderop draait wel heel goed (volgens mij), dus het zou op zich moeten kunnen.. Toen ze hier weer open gingen lag er allemaal stofzooi in de zaal, er ontbraken nog leuningen waardoor er bouten uitstaken en dat soort shit :X

Haha service menu ontdekt? 2-3 vinkjes erbij en je kan idd meer dan alleen foto's/mp3 afspelen :W

Ik woon in Maastricht.
Prijs in Maastricht is 7.50/8 euro
Maar ga altijd in Belgie: 6 euro heel veel beenruimte. Grote popcorn 2 euro.
En de benzine is gem 10/15 cent goedkoper:winner:

DVD Collectie weer uitgebreid met:

-The Big Lebowski (al aantal keer gezien, maar moest hem hebben. )
-The boy in the striped pyjamas.

De 2e vanavond maar even kijken denk, lijkt me erg goed.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0WrXrtOMNt0"]YouTube - The Boy In The Striped Pyjamas - Trailer 006[/ame]

Gister In Bruges gezien. Vond m wel aardig!

Ik ben als Kluun fan ook wel errug benieuwd naar de verfilming van KEVBDD!

wild thing 3 gezien, stond bij de thrillers maar ik vond het meer een pr0nfilm.

Is een soort csi met halfnaakte dames, en totaal geen triller. Slechte film dus.

Ik ben als Kluun fan ook wel errug benieuwd naar de verfilming van KEVBDD!

Ik twijfel nog of ik hem ga kijken...

Ik heb het boek nu twee keer gelezen, en daar toch me eigen beeld bij. Wil dit misschien graag zo houden. Al is Carice natuurlijk wel :~.

Voor de liefhebbers. Er komt een hele gave Blu-Ray uitgave van Forrest Gump;

Voor mij een must-have. Let wel, het is een Amerikaanse uitgave. De Nederlandse Blu-Ray van Forrest Gump laat nog op zich wachten.

Status
Not open for further replies.