Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Ga het in dit deel nog een keer proberen :P

Wie o wie weet uit welke film deze screen komt?

mariato.jpg

Doet me denken aan Batman Dark Knight...knetterwarm en een film van 3 uur. Was kapot na die film :P

Ook op Schouwburgplein?
Ik lees net namelijk dat ze wel een klimaatsysteem hebben; mag je dan verdomme ook weleens aanzetten op de heetste dag sofar dit jaar..

Special effects waren echt slecht. Het is soms gewoon te overduidelijk nep, heel jammer. Het verhaal is lang, beetje voorspelbaar en zit vol met clichés. Hugh en Nicole waren daarentegen best goed. Toch raakt de film je wel op één of andere manier. Maar ik had een iets sterker verhaal verwacht.[/quote]

Dat van de effecten hadden ze toch expres gedaan, om de film een beetje overtrokken te maken en zo?

[quote="Björn`, post: 2977408"]Ook op Schouwburgplein?
Ik lees net namelijk dat ze wel een klimaatsysteem hebben; mag je dan verdomme ook weleens aanzetten op de heetste dag sofar dit jaar..[/quote]

Wie gaat er dan ook naar de bios op de heetste dag van het jaar :P

Gister The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford gezien.
Fantastisch camerawerk, prachtige sfeerbeelden tezamen met een sterke Brad Pitt en Casey Affleck maken dit voor mij toch wel een psychologisch meesterdrama. Duurt wat lang, en volgens sommigen zelfs saai, maar ik heb me geen moment verveeld!

Ook op Schouwburgplein?
Ik lees net namelijk dat ze wel een klimaatsysteem hebben; mag je dan verdomme ook weleens aanzetten op de heetste dag sofar dit jaar..

Nee de Rembrandt in Utrecht, was wel de grootste zaal met een paar honderd man maar dan nog wat een hitte... Maar over t algemeen vind ik t altijd wel te warm in de bioscoop..

Net trouwens deel 1 van Public Enemy Number one (aka L' Instinct de Mort) gekeken...erg vet...deel 2 is ook al binnen.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Fa7ck5mcd1o"]YouTube - Mega Shark vs Giant Octopus trailer[/ame]

Hier gister doorheen geskipped, wat een topper. :D :D

ik had hem zien staan op FTD, maar dacht dat het zo;n docu van discovery was ofzo :D. wat een giller.

It's All Gone Pete Tong. Bij iemand bekend? Lijkt me een prima hersenloze zondag-middag film.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=g5K6pIez5P4"]YouTube - It's All Gone Pete Tong - Trailer[/ame]

Dat is wel een maffe film, heb hem al 2 keer gezien maar hij blijft vet. Dat stuk met die Sos beer :D:D waar die mee begint te vechten, dat is te grappig.

Iemand link naar een goeie torrent van The hangover:P? Vind em alleen maar als gare cam versie. Liefst met ondertiteling..

Iemand link naar een goeie torrent van The hangover:P? Vind em alleen maar als gare cam versie. Liefst met ondertiteling..

dvd rip versie komt pas uit als hij ook daadwerkelijk op dvd gereleased is. Deze film is net uit en nog niet op dvd. Ik ben driftig op zoek naar een goede rip van 'I love you, man'. Ik vrees alleen dat ik moet wachten tot half augustus.

Status
Not open for further replies.
Back