Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Ik vond transformers tof, maar ook niet hoogstaand ofzo. Was ook niet mijn verwachting. Wat ik te debiel voor woorden vond, was dat stukje met die devastator en dat ie ballen heeft hangen... Kom op zeg!

Niks Mindripper, maar dit sloeg gewoon alles. Er is ook een tussenweg. Ik werd vooral erg ziek van die momenten (en daar zit de film echt helemaal vol mee) dat er van die stereotype Hollywood geintjes gemaakt worden. Bijvoorbeeld die computernerdvriend die heel de tijd zegt dat die niet dood wil. Of die shit dat die Shia Le Boeuff in de klas van die trips krijgt met die rare tekens:D Begrijp me niet verkeerd, ik heb genoten van hoe het eruit zag maar volgens mij is er geen cliche vermeden.

No offense, maar als ik naar zo'n film ga, dan weet ik vantevoren dat ik dat soort ongein kan verwachten. In Hollywood weten ze ook dat mensen met een bepaald verwachtingspatroon naar zo'n film gaan kijken en daar spelen ze op in.

Neemt niet weg dat ze bepaalde clichés wel kunnen vermijden.
Maak zo'n visueel aantrekkelijke film nou ook eens verhaaltechnisch wat interessanter en je trekt er misschien nog wel een groter publiek mee.
Ik heb bijv T1 ook niet gezien, omdat 't me gewoon flut lijkt..

Transformers was gewoon vet, zo'n film is niet om na te denken. Gewoon zitten, bek houden en knallen met die hap! :W

Vond het een prima film!

Verwacht jij bij Transformers een moeilijk verhaal

De strips, tekenfilm & serie geven toch aardig wat stof voor een goed verhaal.
En ik kan het weten, ik heb ze gezien.

Dit zijn gewoon films losjes gebaseerd op de oorspronkelijke...
Ik wist van te voren al dat T1 het anders zou zijn dan wat ik had gehoopt.

Zoals ik dat ook verwacht van de 'nieuwe' GI joe film.

No offense, maar als ik naar zo'n film ga, dan weet ik vantevoren dat ik dat soort ongein kan verwachten. In Hollywood weten ze ook dat mensen met een bepaald verwachtingspatroon naar zo'n film gaan kijken en daar spelen ze op in.

Zeker, ik had ook wel ingecalculeerd dat het buiten het visuele aspect best magertjes zou zijn. De trailer zag er zo heerlijk uit, dan neem je dat min of meer voor lief. Alleen viel het me toch nog een beetje extra tegen zeg maar. Verder is het wel een vermakelijke film. Maar als je zo met geld smijt, tja.

Ik heb m nog niet gezien en vind het ook niet de moeite waard om te doen in de bios.
Bij deel 1 had ik al een afknapper in de bios , dus ik wacht wel op de externe leverancier.

Ik heb m nog niet gezien en vind het ook niet de moeite waard om te doen in de bios.
Bij deel 1 had ik al een afknapper in de bios , dus ik wacht wel op de externe leverancier.

idem hier.
Ik verwacht te veel oude verhalen.
Zou toch tof zijn als ze de verhalen uit de tekenfilms gaan gebruiken..
komst van Dinobots etc etc...metroplex :W

Dat zou wel grappig zijn.
Maar onlangs is de nieuwste animatie lijn gestopt.

Transformers Animated.

Wel nieuw , maar toch met een hoop aspecten van de originele serie.
Zoiets hadden ze ook kunnen doen met de film.

Want die slaan werkelijk helemaal de plank mis.

Gister The Hangover in Pathé Schouwburgplein gezien.
Leuke film, maar m'n verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog (heb geprobeerd niet te doen), na alle verhalen.
En ik vond 'm dus wat 'tegenvallen'; minder lachen, gieren, brullen als verwacht.
3/3.5 MM-rating, zeg maar.

Ook nog een klacht indienen bij Pathé, want ik dreef bijna uit m'n stoel van 't zweten en met mij velen. :L

Gister The Hangover in Pathé Schouwburgplein gezien.
Leuke film, maar m'n verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog (heb geprobeerd niet te doen), na alle verhalen.
En ik vond 'm dus wat 'tegenvallen'; minder lachen, gieren, brullen als verwacht.
3/3.5 MM-rating, zeg maar.

Ook nog een klacht indienen bij Pathé, want ik dreef bijna uit m'n stoel van 't zweten en met mij velen. :L

Same here, had er ook te hoge verwachtingen van helaas. Na alle positieve reacties van mensen en het feit dat de film gemaakt is door de zelfde mensen als Old School. Dat blijft toch een van mijn favoriete comedy's! Toch was ie wel vermakelijk..

vorige week inderdaad ook al last van in schouwburgplein!

gisteravond naar De Kuip geweest, en daar draait de airco toch prima, was zelfs een beetje frisjes :D!

film was btw State of Play, wel goede film, alleen heel veel twists.

P11886106.jpg

Special effects waren echt slecht. Het is soms gewoon te overduidelijk nep, heel jammer. Het verhaal is lang, beetje voorspelbaar en zit vol met clichés. Hugh en Nicole waren daarentegen best goed. Toch raakt de film je wel op één of andere manier. Maar ik had een iets sterker verhaal verwacht.

Status
Not open for further replies.
Back