Verwacht jij bij Transformers een moeilijk verhaal
No offense, maar als ik naar zo'n film ga, dan weet ik vantevoren dat ik dat soort ongein kan verwachten. In Hollywood weten ze ook dat mensen met een bepaald verwachtingspatroon naar zo'n film gaan kijken en daar spelen ze op in.
Ik heb m nog niet gezien en vind het ook niet de moeite waard om te doen in de bios.
Bij deel 1 had ik al een afknapper in de bios , dus ik wacht wel op de externe leverancier.
Gister The Hangover in Pathé Schouwburgplein gezien.
Leuke film, maar m'n verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog (heb geprobeerd niet te doen), na alle verhalen.
En ik vond 'm dus wat 'tegenvallen'; minder lachen, gieren, brullen als verwacht.
3/3.5 MM-rating, zeg maar.
Ook nog een klacht indienen bij Pathé, want ik dreef bijna uit m'n stoel van 't zweten en met mij velen. :L
Ook nog een klacht indienen bij Pathé, want ik dreef bijna uit m'n stoel van 't zweten en met mij velen. :L
Was ook echt wel een weertje om naar de Bios te gaan :').. Maar het moet idd gewoon koel zijn