Dude no offence ofzo maar krijg het idee dat jij vrij veel écht gewoon goede films afkraakt.
Je kan ook gewoon kritisch blijven.
De beste man weet imo wel waar 'ie over spreekt.
"gewoon" kritisch?
als het aan die man ligt is elke film bagger.
lijkt me absoluut niet leuk voor hem om uberhaupt een film te kijken, want er mankeert altijd dat dit dat dit zus zo eraan.
nee, met alle respect, maar ik ben blij dat ik niet elk discutabel detail zie zoals Lucien en gewoon kan genieten van een film zonder hem te ontleden.
Dan ben ik wel benieuwd naar wat films die voor jou de perfectie naderen Lucien. Dit aangezien ik je vaak kan vinden in je kritiek, dus ik denk dat we wel een beetje dezelfde smaak hebben. Echter kan ik het niet zo goed verwoorden als jij.
Dan ben ik wel benieuwd naar wat films die voor jou de perfectie naderen Lucien. Dit aangezien ik je vaak kan vinden in je kritiek, dus ik denk dat we wel een beetje dezelfde smaak hebben. Echter kan ik het niet zo goed verwoorden als jij.
Ik had het er laatst met iemand over hoe je films moet bekritiseren, is het kijken van een tweede keer daarbij 'toegestaan'.. Ikzelf was helemaal ondersteboven van American Beauty, bij een tweede keer kijken vond ik hem echter gewoon 'leuk'.. Is het dan een goede film? Sommige films werken juist tegenovergesteld, die leer je waarderen en je ziet steeds meer details, wat is dan beter?
Leuk punt.
Er zijn films waarin je steeds meer gaat 'zien', dit zijn vaak de films met veel diepgang, dit vind ik persoonlijk echt geweldig.
Maar, er zijn ook films die moet je eigenlijk maar één keer bekijken, een goed voorbeeld is Se7en. Deze film was de eerste keer ook geweldig, maar de tweede keer toch een stuk minder.
Ik vind het lastig te zeggen wat nu beter is... Maar ik ga toch voor films die na de tweede (derde, vierde, vijfde) keer kijken weer fantastisch zijn, en weer indruk achter laten.
Btw. met American Beauty ben ik het niet eens. Die vond ik de tweede keer, 4 dagen later, weer :W!