This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.

Gisteren gekeken. Hoewel ik totaal niet weg ben van Affleck als acteur zijnde, vond ik het een noemenswaardige film. Het einde echter riekte ietwat naar voorspelbaarheid.

Ik heb net voor het eerst V for Vendetta op bluray, wat een super vette film zeg.

Toen hij net uit was dacht ik, niks voor mij maar nu ik hem heb gezien

Revolutionary Road herzien.

Waar ik eerst niet zo bijzonder enthousiast was, ben ik dat nu des te meer. Wat een ontzettend goede film. De film is wonderschoon opgenomen, kent ongekend goede acteerprestaties en heeft prachtige symboliek die zich vooral richt op het gevangen zijn in een sociaal wenselijk, burgerlijk bestaan. Prachtige film.

Gisteren Balls Out, the Gary Houseman story gezien. Wat een slechte film, zo slecht dat ie grappig wordt.

idd ook nog gekeken :W

verder mis march voor de helft gezien, en toen maar afgezet... niet 't kijken waard.

Hij is echt geweldig ja :W!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ"]YouTube - Inglourious Basterds - Official Trailer [HD][/ame]

Deze moet ik ook snel zien! :W

Ik heb nu nog een beetje gevoel van; "Weer een tweede wereld oorlog film"...

Maar misschien is hij wel goed.

Mij lijkt ie ook wel erg gaaf. Zit volgens mij een flink sarcastische ondertoon in de film, misschien maakt dat 'm anders dan alle andere WOII films.

Absoluut Bios.

Over dat 'vervolg' van Band of Brothers; Pacific.....wat heb ik steeds zitten uitkijken naar de volgende Band of Brothers toentertijd zeg... Dat was echt een vette serie.

Aan elkaar in de Bios lijkt me ook vet.

Zal wel niet, was met BOB ook niet. Maar ik zou het wel zien zitten idd. Drie avonden bios ofso

Inglorious Bastards, tja, ik weet het echt niet. Tarantino heeft twee films die ik benoemenswaardig vind en dat zijn Pulp Fiction en Reservoir Dogs. De Kill Bills waren vermakelijk maar de rest kan me heel eerlijk gestolen worden. Ik vind dat meneer Tarantino aan zelfoverschatting lijdt en wel erg vaak met hetzelfde kunstje weg denkt te komen. Ik vind het altijd een beetje een MTV Movie Awards figuur.

In IB speelt ook een acteur die verantwoordelijk is voor de Hostel films, dus dat alleen al staat me principieel tegen Ik heb in de trailer ook een krijsende Hitler gezien, dat lijkt me ook niet echt super. Maar goed, ik ga hem wel kijken en we zien wel.

mij lijkt ie echt geweldig! Heel het idee van de film en hoe het is neer gezet van wat ik uit de trailers heb gezien.. Wordt weer genieten!

Status
Not open for further replies.