This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD topic #13

X-Men: First Class

Had er negatieve verwachtingen van en verwachtte voornamelijk overdreven Amerikaanse CGI ondergeschikt aan zo'n beetje alles waaruit een pakkende (is persoonlijk) film bestaat.

Het resultaat viel mij in het genre absoluut niet tegen. Leuke verhaallijn en aardige dialogen. Verder heb ik geen ervaring met de comics, maar ik had niet het gevoel dat het een slap aftreksel is, juist eerder dat het een fijne toevoeging is. Al met al een fijne verrassing.

Godverdomme zeg, ben ik een film aan 't kijken op de XBOX360 en ongeveer na een uurtje komt d'r de hele tijd 'attempting to read media' in beeld.
Toen deed die 't dus niet meer.
Die XBOX360 gebruik ik momenteel alleen nog maar om dvd's op te kijken aangezien er hier onder een PS3 staat waar ik games op speel.
Maar 't rare is dat ik hier nog bijna nooit last van heb gehad, en d'r zijn toch al aardig veel films op bekeken.
Eén keer eerder heb ik 't gehad, toen stopte die bij een film een kwartier voor tijd.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Oh trouwens, ik krijg 'm ook nauwelijks meer open.
Ik moet echt minstens 10x op die knop duwen voordat dat ding eruit komt waar ik m'n schijfje op kan leggen.

Ik zal de dvd morgen trouwens eens in de PS3 duwen, dan weet ik meteen of 't aan de film ligt of toch echt aan de XBOX360.

Maar jij hebt ongetwijfeld het boek gelezen?

Hmm ik vond het een zeer moeilijk te volgen film. Ik ken het verhaal totaal niet en had ook geen boek ervan gelezen.

Heb hem 2 maanden terug in de bios gezien, maar begreep er toen weinig van. Kon de film wel volgen, maar vrij oppervlakkig.

Wel jammer, want volgens mij was het een goed verhaal. Wilde het boek gaan lezen, maar is er niet van gekomen nog

Beetje kinderachtig wellicht, maar ik vond tin tin echt super vet

Fucking mooi gemaakt man, ik wist niet dat dat al mogelijk was.

Net "The Girl with the Dragon Tattoo" gekeken (Amerikaanse na lang overwegen). Zeker vermakelijk...

Vermakelijk is het juiste woord, meer ook niet. De hype is mij compleet een raadsel. Leuke film, maar verder heb ik er niets in gevonden dat het echt een goede film maakt.

Jason Statham, altijd goed:W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=i-D26g3CEuc"]Safe Official Trailer #1 - Jason Statham Movie (2012) HD - YouTube[/ame]

Lijkt mij wel wat

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Z3ToMXoHCCY"]Intouchables (2011) - Nederlandse Trailer (HD) - Vanaf 22 maart in de bioscoop - YouTube[/ame]

Laatst naar safe house geweest, vond weer een film van de zo velen. Cia, corruptie en uiteindelijk word alles opgelost. beetje bourne achtig verhaal zit er in.