Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Zondag naar Pirates geweest, tevens ook mijn eerste 3D film. Het had toch wel een leuke toevoeging aan de film, enige spijtige dat die kutbril aandampte. De film ziet er gelikt uit, zoals alle pirates films, het verhaal is ook leuk. Maar toch mist er precies iets, de vorige films waren net iets beter. Het is wel een aanrader om te zien.

Zondag naar Pirates geweest, tevens ook mijn eerste 3D film. Het had toch wel een leuke toevoeging aan de film, enige spijtige dat die kutbril aandampte. De film ziet er gelikt uit, zoals alle pirates films, het verhaal is ook leuk. Maar toch mist er precies iets, de vorige films waren net iets beter. Het is wel een aanrader om te zien.

Ik vond het ook de minste van de 4, maar toch nog leuk om te zien.
Alleen al voor mevrouw Cruz :W

tip voor Fast Five bezoekers: blijf even zitten na de eindcredits, komt nog een stukje voorbij wat de komst van deel 6 aangeeft

tip voor Fast Five bezoekers: blijf even zitten na de eindcredits, komt nog een stukje voorbij wat de komst van deel 6 aangeeft

Pirates idem, je moet wel 10 minuten de aftiteling bekijken. Maar er komt ook nog wat beeldmateriaal achteraan!

Gister Inside man gezien en It kind of a funny story gezien, wel vermakelijk.

Klaarstaan:

Man on Fire
La meglio gioventù (The best of Youth)(6 uur :x)

Gister naar fast 5 geweest, ik vond hem goed. Lekker over the top qua met die kluis, maar dat doet er dan even niet toe.

zitten wel meer scenes in die zacht gezegd over the top zijn, maar wel vermakelijk neergezet + veel zelfspot

DAMN, wat een film! :) Snap niet dat 'ie "maar" een 7 heeft op imdb.

De sfeer die in de film zit is echt fenomenaal! Alles klopt ook gewoon.. Muziek, sfeer, acteurs, plot (Reese :love: :P)...

Zeker een aanrader!

insidious.jpg

In de sneak gezien, kon me niet boeien. Saaie film.

Ik ga er zeker heen hoor. Maar hij is gewoon precies hetzelfde. Het is dat de cast briljant is anders...

Status
Not open for further replies.
Back