Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Je gaat daar natuurlijk niet heen voor een goede verhaallijn maar voor non-stop actie, mooie auto's, vrouwen etc. etc.

Binnenkort enter de void kijken. Niet voor mensen met epilepsie :P
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=lI89ovR36r0"]YouTube - Enter The Void Trailer 2010 HD[/ame]

Goede films die ik heb gezien laatste tijd:

-King's Speech
-Tangled
-The next three days
-Harry Brown
-Tucker & Dale vs Evil
-Millenium Trilogy (<--echt een aanrader)
-127 hours

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DlYYreuK8vo"]YouTube - The Tree of Life Trailer HD[/ame]

Nieuwe van Terrence Malick. Ben benieuwd. dag of tien nog

Gisteren 'The Lincoln lawyer' gezien, was de moeite wel waard.
Alhoewel het verhaal niets speciaal is.

Voor de eerste keer eindelijk Pulp Fiction gekeken, heerlijk zeg! :D

Laatste tijd nog meer gezien:
- Babel
- Jackie Brown
- The Usual Suspects
- Dog Pound
- Death Sentence

Ja is op de internationale filmboards bij veel leden echt een film waar jaren naar uit is gekeken. Verwachtingen zijn torenhoog, de film draait op Cannes en de eerste reacties zijn vrij positief. De critici zeggen wel dat de film vrij pretentieus is, maar dat is voor mij vaak eerder een plus dan een min, omdat je dan in ieder geval weet dat de maker er echt alles ingestoken heeft.

En de regisseur is echt een legendarisch figuur. Is compleet publiciteitsschuw, verschijnt geheel tegen de traditie in ook niet op Cannes waar de film mogelijk met prijzen naar huis gaat. Op Oscar gala's komt die ook niet. En hij filmt echt fabelachtig mooi, alsof een schilder levende portretten maakt.

Ik heb nog geen eerdere films van hem gezien. Maar zo een trailer moet een fantastische film opleveren. Muziek van Alexandre Desplat, kan niet fout gaan eigenlijk.

Doet me wel een beetje denken aan The Fountain, kom maar op dus!

big_vallanzasca_gli_angeli_del_male.jpg

Zeker de moeite waard. Deed me beetje denken aan Un Prophete en Mesrine

Simple houden, de aandacht gaat toch ergens anders naar uit Joris! :+

Gister "Das leben der anderen" gekeken, indrukwekkend!

gegarandeerd piemelen :D

ik heb laatst Hobo with a shotgun gekeken.. wat een film:* je moet er maar van houden, maar rutger hauer is wel een topper

vanavond miss even naar pirates 4

Status
Not open for further replies.
Back