The Kings Speech.
Goede film die wel een beetje vlakjes is. Colin Firth is erg goed en dat geldt ook voor Geoffrey Rush. Maar dit is niet de beste film van dit jaar.
Niet de beste film, maar ik vond het wel erg sterk zoals die film is gemaakt. Je bent blij op momenten dat er ernstige dingen gaan gebeuren
The Kings Speech.
Goede film die wel een beetje vlakjes is. Colin Firth is erg goed en dat geldt ook voor Geoffrey Rush. Maar dit is niet de beste film van dit jaar.
127 hours gezien.
ECHT goed!
rape scene, vond ik nog 't ergste... had geen minuut langer moeten duren...
Gisteravond gekeken, vond het niet zo bijzonder eigenlijk. Vrij voorspelbaar, vond de muziek erg slecht en het camerawerk irriteerde mij
Gisteravond gekeken, vond het niet zo bijzonder eigenlijk. Vrij voorspelbaar, vond de muziek erg slecht en het camerawerk irriteerde mij
Kan me voorstellen dat je het camerawerk iets te creatief vind en dat het daardoor na een tijdje vervelend gaat worden, ik vond het zelf echter prachtig
127 Hours.
Ernstig goede film. Heerlijke soundtrack, prachtige beelden en hoewel je de afloop weet, blijft de film zeer boeiend van begin tot het eind. Slim gedaan van Danny Boyle. En o,o,o, wat is James Franco goed. Vond je Into the Wild goed, dan ga je dit ook waarderen schat ik.