This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
Deze lijkt me ook vet: Monsters. Komt ook binnenkort ergens uit denk ik.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_IshZoIwz_o&feature=search"]YouTube- Monsters - (2010) Official Trailer[/ame]

Beetje Cloverfield achtig lijkt me.

Jij hebt eigenlijk vrijwel altijd wel iets negatiefs op een film
Mischien eens wat minder nadenken bij dit soort films, en gewoon kijken.

Geloof me, verstand stond op nul

Probleem was dat ik vond dat de film niet de ene taak vervulde die dit soort films horen te doen, namelijk hersenloze actie goed in beeld brengen. De Die Hard films of de Lethal Weapon reeks konden dit altijd wel en dat zijn qua thema's vergelijkbare films.

ook maar eens downloaden dan :+

al dat gedownload sinds ik geen private spice meer heb +pippi+

Hide and Seek gezien, vrij simpele horror, niet echt eng...

Lucien, je moet Waking Life en The Man from Earth even kijken - als je dat nog niet gedaan hebt - zul je zeker interessant vinden.

Mannen, is er ergens online een site waar je ej filmcollectie kunt ordenen? Op die manier kunnen we het aan elkaar laten zien en elkaar adviseren welke je echt nog mist en zou moeten zien. Anderen kunnen aan jouw collectie dan zien wat jouw favoriete genre is.

Als je inlogt bij IMDB kun je al je films ook opslaan dacht ik, ben er zelf ooit eens aan begonnen, maar tis zo ontzettend veel werk

Je vond Boondock Saints 2 een goede film ? Of bedoel je 1 ?

1 Was echt een klassieker ja, maar 2.... pffff had ik hem maar nooit gekeken. Slechtst gespendeerde 2 uur van m'n leven so far
Ik zit nog liever 2 uur op de trein te wachten zonder muziek.

Machete wil ik zien btw :# echt old skool tarantino / rodriquez style! Kicke 8) komt ie in de bios ?

Edit, ja dus. 09/09

Status
Not open for further replies.