This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.

Het eerste deel van de film vind ik erg matig. Het tweede deel maakte wel veel goed. Heb het boek twee keer gelezen, en eigenlijk alleen het tweede deel kwam redelijk in de buurt van de emoties die het boek bij me losmaakte.

Carice vind ik wel erg sterk, en een mooie vrouw om te zien natuurlijk .

Gister naar de bios geweest... 2 vrouwen in het gezelschap, die wilden graag new moon twilight saga blablabla zien. Dus dat maar gedaan dan.

1 tip: ga NIET naar die film toe! Pure geld en tijdverspilling.
Wat een waardeloze kut film, ongelooflijk.

Net terug van Komt een vrouw bij de dokter.

Het boek was uiteraard beter, maar vond de film ook niet tegenvallen.

Erik, 2e helft is idd beter!

Dat gesnik was idd mooi om te horen. :+

Gister gezien met mn gf: Paranormal Activity 2007 versie. Gvd wat een enge film. Ben wel benieuwd naar het eind van de 2009 versie die schijnt beter te zijn.

Vandaag the Breakfast club gezien...moest m nog steeds zien. Zeker een leuke film.

Gister gezien met mn gf: Paranormal Activity 2007 versie. Gvd wat een enge film. Ben wel benieuwd naar het eind van de 2009 versie die schijnt beter te zijn.

Echt een ziek enge film heh Ik heb het bioscoopeinde gezien, dus (spoiler):

dat die vriendin die jongen naar de camera smijt en dan in de camera lacht. Het andere einde, dat het meisje dagenlang naast het bed zit te wiegen nadat ze dur vriend vermoord heeft, heb ik naderhand even op internet gezien. Die vond ik iig veeeeeel enger dan het bioscoopeinde. Brrrrr

Status
Not open for further replies.