This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
Geniaal goede film!

Tenminste, ik was erg onder de indruk!

I agree, daarom reageerde ik ook op Sjoerd!
Vandaag uitgekeken naar Lucky Number Slevin, bleek dat ik hem toch al eens gezien had.
Misschien dan toch nog maar eens kijke, weet niet meer of die het helemaal waard was..

@ Erik, pak ipv The Godvader, de dvd box van Corleone imo een 10x mooier verhaal

Weet iemand nog goede titels voor een horror?

Niet echt horror, meer thriller...

Maar ik vond Disturbia ook wel aardig

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wn11qImxS2E"]YouTube- Disturbia - Trailer [HQ][/ame]

V For Vendetta vanavond om 10 uur op Veronica

Niet te vergeten dat Old School voor de tijd speelde, wat een geniale film blijft dat. Frank the Tank! Wou Donnie Darko gaan kijken, nu toch ook nog maar even V for Vedetta kijke, blijft mooi..

Zojuist gezien:

Prima film, best vet.

Heb hem vorige week in de bios gezien.
Ik vond het best een goede film.

Mensen achter mij waren maar steeds aan het zeiken over hoe slecht deze film was, en dat ze nog nooit zo'n saaie film hadden gezien.

Smaken verschillen dus blijkbaar

Die "de-wereld-vergaat" films zijn wel in zeg. The Road, The book of Eli, 2012 ...

Die heb ik gisteren gezien, ik vond het een beetje téveel gericht op de special effects, die ik overigens ook niet altijd even geweldig vond. Het moraal van het verhaal werd niet echt in het licht gezet, terwijl ik juist verwachtte dat het daarom ging, blijkbaar niet.

Net changeling gekeken met angelina jolie.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal en ik vond het een goeie en indrukwekkende film.

Inglorious bastards ook gekeken en is ook wel een vermakelijke film

Status
Not open for further replies.