This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #10

Status
Not open for further replies.
ik snap uberhaupt niet dat je een hele dag ouwe films gaat kijken. sommige films zijn na 2-3 jaar weer eens leuk om te zien, maar dan heb ik t nieteens over 1% van de films die ik gezien heb. kheb daarom ook geenenkele dvd ooit gekocht. na 1x kijken ben ik r klaar mee

Ongelofelijk dat een film altijd afgezeken wordt als saai als er geen actie in voor komt. Je moet blij zijn dat er nog mensen zijn in de filmwereld die de kijker serieus nemen en je eens niet als hersendode sliertenslurper afschilderen....

Zo dat is er uit, ik heb de film nog niet gezien

ach ik waardeer zeker goede films zonder actie. Maar deze film sloeg werkelijk alles. Ik ga naar films voor m'n vermaak, niet om half depri de zaal uit te wandelen en wat gore kansloze taferelen te aanschouwen. Verder wordt er geen fuck uitgelegd in die film en roept dat kutzoontje van m de hele tijd PAPA PAPA waar je ziek van wordt.

Zo dat is er uit

Helemaal mee eens. Ik vind een film lang niet zo leuk meer als ik m voor de 2de keer kijk of het moet echt een klassieker zijn.

Er zijn wel een aantal films die ik zeker meer dan 5 keer gezien heb. En blijven goed, sommige worden na elke keer kijken zelfs beter. Zeker als het films zijn met een lastig verhaal.

@ Erik, pak ipv The Godvader, de dvd box van Corleone imo een 10x mooier verhaal

Weet iemand nog goede titels voor een horror?

Net door de reacties hier, maar eens the prestige gaan kijken. Maar gvd wat een goede film zeg!!! Heb genoten in deze drukke dagen.

Ik had 'm ook maar eventjes gehaald maar heb nog geen tijd gehad om 'm te kijken, dus binnenkort maar is doen

Status
Not open for further replies.