This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Ben jij GESLAAGD voor je eindexamen topic

Marvin V

Well-Known Member
heej,

k vroeg me af of jullie geslaagd zijn?

ik word voor 3 uur gebeld als ik gezakt ben
 
zo snel allemaal, ik zit nu nog midden in men examens, krijg pas men resultaten op 30 juni , komt normaal gezien wel goed, hoop ik dan toch
 
morgen hoor ik of ik het met succes heb gemaakt en dan 20 juni examen nederlands maken, handige volgorde ik weet (H)
 
ben allang geslaagd
morgen alleen examen sociale hygiene nog.. ( bij de LOI )
en over morgen beginnen met spaans leren :W
 
Te zenuwachtig, moet slagen dit jaar maar ben er echt niet zeker van dat ik het gehaald heb :X

Morge uitslag om 4 uur stipt.
 
vandaag tussen half vier en vier uur hoor je of je gezakt bent daarna komen de mentoren aan de deur dat je geslaagd bent
 
Ik wordt morge tussen 4 en 7 zoizo gebeld.. gezakt of geslaagd..

heb het wel gehaald denk ik..
 
morge tussen half 3 en half 4 kan ik gebeld worden als ik gezakt of her heb :X

klote uurtje denks dan...
 
Hier is de uitslag ook morgen, tussen 1 en 2 wordt er gebeld als je niet geslaagd bent. Anders om 14.30 op school zijn om punten op te halen.

Ben wel geslaagd denk ik
 
Ik werd toendertijd niet gebeld, ben maar ff gaan checken op school toen want geloofde er geen moer van dat ik geslaagd was
 
Bij mij (6 jaar terug), belde ze zowiezo, dus als de telefoon ging was het altijd spannend Gelukkig toen wel geslaagd, maar de rector wou mijn diploma niet geven omdat wij met examenstunt de hele school hadden gesloopt en ik nog niet mijn 100 gulden had betaald
 
Bij mij belde ze idd ook sowieso. Zat je niet heel de tijd para naar de telefoon te kijken, omdat je toch wel een keer aan de beurt kwam.

2 jaar terug alweer.
 
Altijd leuk dat er ook altijd 100 telefoontjes langskomen met enquetes. Volgens mij doen ze het er gewoon om
 
Lennox, had jij toen niet 't topic opgezet? Staat me iets van bij..
Bij mij idd ook alweer 2 jaar geleden. Time flies.

Wij werden dus gebeld wanneer we gezakt waren tussen 10.00 en 12.00. Dik zitten zweten - of wel of een her. Uiteindelijk geslaagd en bleek dat ze al om 9 uur gebeld hadden; vriend van me was gezakt, maar die had me niets verteld. 2 uur lang voor niets zitten stressen, alhoewel ik 't er achteraf wel voor over had natuurlijk ..


Succes iig aan de afwachtenden!
 
ik hoor et morgen tussen 1 en 3 ongeveer. precieze tijd weet ik en mn klasgenoten neit :S ene zegt 1 of 2 uur en andere zegt weer 3 uur...

Het zal een her worden of ik ben gezakt denkik, ik zie mezelf echt niet slagen aangezien ik mn examen begon met 6 cijfers tussen de 5.4 en 5.9