This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Zo zie je toch dat Ajax nog gewoon met grote cijfers kan winnen zonder de vaste middenvelders (Gabri en Sneijder)

de mul deed het goed idd. Heeft imo mijn voorkeur boven rosales. Heb vertongen niet echt gezien in de wedstrijd komt denk ik door samenvatting dus kan ik er niks over zeggen.

"De door Ajax en PSV begeerde Leonardo heeft het slechtste gemiddelde van alle spitsen die hebben gescoord."

"Afonso Alves scoort het snelst in de Eredivisie, terwijl Jefferson Farfán (foto) de speler is die het vlugst voor doelpunten zorgt.
Alves en Farfán zijn beiden bezig aan een heel productief seizoen. De Braziliaan van SC Heerenveen maakte al veertien doelpunten in de eerste veertien competitieduels. De Peruaan van PSV doet niet veel voor hem onder met elf uit twaalf"

naja, wat er veranderd. De man is teveel boekhouder. Hij zit teveel op het geld en er waren dikke schulden. Me vader had me ook verteld dat hij iets met leningen tegen bepaald percentage had verstrekt oid weet niet meer precies. Bedoel al het geld dat voor kalou en kuyt is gevonden is voor 3/4 deel naar schulden gegaan...

En AZ heeft goeie keeper binnen. Vraag me alleen af wat er met hem gebeurd als Didulica terug is. Die zullen ze echt niet op de bank zetten. Daarbij heeft Waterreus gezegd dat hij niet voor paar wedstrijden onder de lat wil staan. AZ heeft eerder gezegd dat ze hem alleen nodig hebben tot eind januari. Kan nog leuk worden dus

Dan gaat hij naar New York Redbulls geloof ik. Hij wil in ieder geval in Amerika gaan spelen na die tijd

[edit] In Nederland mag je niet een contract voor 1 of 2 maanden tekenen. Anders dan in Engeland bijvoorbeeld. Officieel tekent hij een contract tot einde seizoen, maar in de winterstop zal dit ontbonden kunnen worden. Mes snijdt aan 2 kanten. Waterreus blijft in vorm voorlopig en AZ is uit de brand

Rosales vervangen door de mul is al een goed punt.

Verder vond ik vertonge o.a? ook best een goede speler

Das me overbuurjongen al een paar jaar :W

En Tinne, khad gehoord dat hij idd maar voor een paar wedstrijden kwam, want de Amerikaanse competitie begint later ofzo

Waterreus keept max 6 wedstrijden en dan gaat die sowieso weg.
Of hij gaat naar Amerika, of hij stopt met voetbal.

Status
Not open for further replies.