Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Feyenoord wil binnen 10 jaar de kuip uit .... Hoop voor hun dat ze niet zo gigantisch achteruit gaan als ons kwa stadion.
De Kuip blijft voor iedere supporter natuurlijk wat speciaals.

Ajax heeft deze week een van de grootste Deense talenten op proef. Mads Laudrup meldt zich in Amsterdam.

Mads Laudrup is de zeventienjarige zoon van de legendarische Deense international Michael Laudrup, die van 1997 tot 1998 in Amsterdam speelde.
De jeugdinternational wordt ook begeerd door Real Madrid. De middenvelder, die aanvoerder is van Denemarken onder 17, speelt voor FC Kopenhagen.

Laudrup :-: :-: :-: :-: :-:

'Het is graag of niet', zegt trainer Ronald Koeman in de nieuwe VI. Vanwege het talmen van Leonardo gaat PSV kijken naar alternatieven.

Ajax heeft deze week een van de grootste Deense talenten op proef. Mads Laudrup meldt zich in Amsterdam.

Mads Laudrup is de zeventienjarige zoon van de legendarische Deense international Michael Laudrup, die van 1997 tot 1998 in Amsterdam speelde.
De jeugdinternational wordt ook begeerd door Real Madrid. De middenvelder, die aanvoerder is van Denemarken onder 17, speelt voor FC Kopenhagen.

pff. net zo goed als jordi cruif?x|

24.jpg

:W

yeah niet onaardig dit 8)

Die Michael Laudrup heeft me toch een carriere gehad, poeh :W

Ik mis de clou denk

@ plaatje van Robert.

Miss snap je hem zo ;)

18.JPG

yeah niet onaardig dit 8)

Die Michael Laudrup heeft me toch een carriere gehad, poeh :W

Zou me niets verbazen als deze gewoon naar Ajax komt mits die goed genoeg is :)
Laudrup heeft altijd al gezegt dat die spijt had dat die zijn carriere nooit begonnen was bij Ajax om een nog betere speler te worden...

Meer qua sfeer bedoelt Firefox denk ik

Dat niet alleen het is de enige voetbaltempel in NL ik houd wel van een beetje traditie :)

Oude logo is ook veel toffer. Alleen wil het bestuur het niet, dus zal een moeilijk verhaal blijven denk ik.

Laudrup is nu toch coach bij Brondby, waarom haalt hij zijn zoon daar niet heen als het zo'n goede speler is?

nu ik brondby hoor, en die foto's van die spandoeken zie bij vak 410 bij ajax. moet ik echt weer terugdenken aan het spandoek wat ze daar hadden met ajax-brondby voor de voorrondes van champions league vorig seizoen, die waren echt :W:W:W

Status
Not open for further replies.
Back