Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
wát een wedstrijd van feyenoord!

1e helft was gewoon slecht.. 2e helft netjes teruggekomen, wee ruit handen gegeven, toen de 4-3.. toen de onterecht afgekeurde goal van van pierre.. maar ach, de punten zijn binnen 8)

je zegt net punten = punten, ga dan niet zo loos doen nadat je een zielig commentaar ergens van het internet geplukt hebt ;)

Nog een bericht wat ik moet neerzetten;

Talpa ontziet Ajax vaker dan Feyenoord’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 28 november om 20:04

Willem van Hanegem heeft in zijn column in het Algemeen Dagblad vraagtekens geplaatst bij de objectiviteit van het Talpa-programma De Wedstrijden. Volgens De Kromme ontziet het programma vaker negatief nieuws over Ajax dan over Feyenoord.
“Wat ik aan de hele scheldwoordenaffaire een beetje vreemd vind, is dat die teksten van Kenneth Perez pas aan het eind van vorige week nader werden belicht. Daarom krijg ik voor de zoveelste keer het gevoel dat de samenvattingen bij Talpa worden gemanipuleerd door jongens met voorkeuren voor bepaalde clubs. Daarbij valt het me op dat Ajax vaker wordt ontzien dan Feyenoord.”

“Door dingen bewust weg te laten, zoals laatst de zware overtreding van Johny Heitinga op Phillip Cocu, schep je een heel andere waarheid. Ik kan daar slecht tegen. Met Perez ook weer, dat had toch meteen op zondag aangekaart moeten worden, of niet?”, aldus de AD-columnist.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back