Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Bram, dat lijkt me duidelijk.

Heitinga en Maduro, dat is echt gewoon helemaal niks, dan heb je ook nog Mitea. Ajax is gewoon slecht atm.

De enige Nederlandse club die ik atm. kan waarderen zijn PSV, AZ en Twente doet het leuk.

Grootste :L gaat deze week uit naar de 'feyenoordaanhang'. Vorige week natuurlijk Perez en Sneijder.

Ach ach ach Heitinga niet goed genoeg haha :)
Kijk dat jullie nou een negatieve indruk hebben over Heitinga is puur omdat Heitinga laatste 1.5 jaar minder speelde dan die zou kunnen.
Laatste maanden is Heitinga telkens een van de beteren van Ajax met name de 1e helft tegen Psv en dat is mijn mening en ik denk dat ik wel wat meer speelminuten van Heitinga zie dan jullie ;)
Zeflde geldt voor Gabri waar ik een onruststoker ( ;) ) ook over hoorde :*

Huntelaar deel ik ieder zijn mening over het moet ook niet zo wezen dat die alleen afhankelijk is van voorzetten want dan ben je imo een hele beperkte spits.
Hij is de laatste tijd enorm aan het zeuren over overtredingen op hem dat werkt hem nu tegen plus het feit dat die op de verkeerde manier wordt gebruikt.

Heitinga valt nog wel mee hoor. In vergelijking met menig andere eredivisie verdediger zo slecht nog niet. Maduro komt gewoon te kort, klaar.

Mitea is ook een aardige voetballer hoor. Die jongen komt net terug van x maanden blessure leed.

Mooi dit, Tinne *zucht*

Ajax is niet goed genoeg maar ze hebben wel PSV in 1 helft helemaal zoek gespeeld maar ja, Ajax is slecht.

Ze hebben gewoon een kut periode en hoe dat komt weet ik niet, het gaat binnenkort wel weer goedkomen.
Ook speelt elk elftal op Huntelaar, die gozer wordt gewoon elke keer de grond in getrapt want zo hou je Ajax tegen.
Dat we nu geen goede mensen op de vleugels hebben ben ik met je eens, Rosales is gewoon slecht en hoop daarom dat Babel snel wedstrijdfit is :)

Heitinga valt nog wel mee hoor. In vergelijking met menig andere eredivisie verdediger zo slecht nog niet. Maduro komt gewoon te kort, klaar.

Mitea is ook een aardige voetballer hoor. Die jongen komt net terug van x maanden blessure leed.

Maanden ? :# eerder jaren 8P
En Maduro is idd gewoon echt niet goed genoeg slome zak :P

Echt zon oneindige discussie dit. Het enige wat ik hier lees zijn meningen van mensen zelf. Dus het heeft echt 0,0 zin om nou je gelijk te halen over Heitinga, MItea, Huntelaar, Gabri, maduro, ten care en die hele meuk. Echt discussies die niet te winnen zijn omdat ieder persoon bij zn eigen standpunt zal blijven.

Kunnen we nu over LEUKE weetjes praten? :p

Ajax is niet goed genoeg maar ze hebben wel PSV in 1 helft helemaal zoek gespeeld maar ja, Ajax is slecht.

Leuk maar je wint er geen wedstrijden mee, zeker niet tegen PSV.

Zeflde geldt voor Gabri waar ik een onruststoker ( ;) ) ook over hoorde :*

Wat valt er te stoken dan? wat zou het voor invloed hebben op wat?
We moeten toch ergens over praten?

Wat is er wel aan de hand dan?

Perez mislukt niet.

Hij is tweede in orde.

Kunnen we nu over LEUKE weetjes praten? :p

Leonardo...PSV?
Het keepersprobleem van AZ...
Het spelletje van Overmars.

Begrijp de discussie omtrend Heitinga ook niet, vind het echt wel een goede verdediger om eerlijk te zijn. Alleen als je hem op rechtsback zet is dat gewoon niet zijn positie. Denk dat Heitinga gewoon veel vertrouwen nodig heeft, kan me nog de bekerfinale van vorig seizoen voor de geest halen en toen speelde Heitinga de sterren van de hemel.

Persoonlijk hoop ik dat Leonardo naar Ajax gaat dan heb je met Leonardo op rechts, Babel op links en Huntelaar centraal een prima aanval. Leonardo en Babel zijn erg grillig en moeilijk te verdedigen als ze het op hun heupen hebben. Kun je de Mul, Rosales, Mitea en Manucharyan als back up gebruiken :P

Ik zie liever Manu dan die jankert van een Leonardo. Die gast verdient het Ajax shirt gewoon niet.

Ja het is maybe een jankert, maar voetballen kan die wel.
Misschien als die bij een club als Ajax komt dat die zich wat meer gaat gedragen omdat hij daar niet de vedette is, maar een van de velen.

Gelukkig dat Maxwell weg is gegaan, anders was Emanuelson nooit doorgebroken..
Maar het was idd wel een naaistreek van hem, Ajax heeft dacht ik nog wel een miljoen voor hem gekregen.

Status
Not open for further replies.
Back