This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
kaiserslautern thuis....je weet toch.. :X :L (die supp. toendertijd dan)

*Ronaldo - AC Milan..

kaiserslautern thuis....je weet toch.. :X :L (die supp. toendertijd dan)

*Ronaldo - AC Milan..

Nou nou dat was wat liepen uiteindelijk 2 supporters op het veld en de rest stond in de gracht te kijken :#
En die boost bij Kluivert tja... 10 geleden hadden jullie een hele andere boost richting Kluivert :X

dank je twente 3 de plek hopen dat ze het halen bij de eerste 5 vind ik al geweldig maar ja weer een goede speler erbij aisatti van psv maar helaas sibum en niemeijer moeten laten gaan vooral sibum is jammer maar ik gun het hem welhij geeft altijd150%

Nee een nieuwe Kuip met 60/70.000 man is niet overdreven, die gasten krijgen tegen PSV het stadion al niet eens gevuld

EDIT: er zal best rekening mee gehouden zijn, bij feyenoord kan het niet omdat het stadion al zo oud is.
De ArenA zal wel een stuk sterker zijn.

Er zit nog flink veel ruimte tussen volgens mij + dat er misschien maar 10 rijen nodig zullen zijn.
Er komen dan 8.000 stoelen bij ofzo.

Nee een nieuwe Kuip met 60/70.000 man is niet overdreven, die gasten krijgen tegen PSV het stadion al niet eens gevuld
.

ja met deze prestaties komen de gloryhunters niet he. Maar als het beter gaat gaat dat dan ook wel vol hoor

Beleving is toch wel heel anders en Dortmund blijft een geval apart. Die regio staat er om bekend dat mensen eerst aan hen club denken en dan pas aan de huur/eten etc.

Veel ploegen met grote aanhang in de kolenpot daar.

Niet te vergelijken met Nederland in ieder geval

Status
Not open for further replies.