This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
De boete voor de spelers van Ajax gaat iig naar een goed doel :#

Deel boete gaat naar busvervoer FC Groningen en FC Twente

Na de beschamende uitwedstrijd tegen Vitesse van afgelopen weekend, hebben de spelers op 1e kerstdag een straftraining gehad en alle spelers hebben tevens een geldboete opgelegd gekregen. Over deze blamage is afgelopen donderdag ook uitgebreid gesproken tussen de supportersvertegenwoordiging en namens Ajax; Henk ten Cate en Martin van Geel.
Tijdens het gesprek is ons toegezegd dat een deel van de boete zal gaan naar het vervoer van onze supporters naar een uitwedstrijd(en).
Vandaag ontvingen alle meereisende supporters naar Nijmegen een flyer, waarin staat aangekondigd dat Ajax de kosten van het busvervoer naar Groningen (28 januari 2007) en Twente (11 maart 2007) voor hun rekening zal nemen.
Dit betekent dat alleen het toegangskaartje door de meereisende supporters betaald hoeft te worden.

Komt mij dat ff mooi uit
Voor de combi naar Vitesse betaalde ik bijv 29 euro en het wedstrijdkaartje was 9 euro dat scheeld dan dus ff 20 euro

Ajax 1 - 0 voor.. binnen 2 minuten 2 -1 achter.. En een 2 minuten later weer gelijk :X Paar minuutjes left..

Ik snap dat echt niet. Dit zijn de wedstrijden waarin je punten moet pakken. PSV lacht zich toch helemaal de teering zo man

Ik vind als NEC fan dat ajax nog goed wegkomt, de 80ste minuut nog 2-2 maken. NEC stunt wel vaker tegen goede ploegen zoals vorige week nog AZ en feyenoord en vorig jaar volgens mij ook tegen ajax.

Deze zeker ? * HTC : kijk toch eens uit je doppen man blinde tyfushond! *

Btw lees net dat AZ ook 2-2 heeft gespeeld :X ook in een dipje ?

Koeman: 'Wij willen ook wel eens Jol of Luinge'

www.voetbalonline.nl, 31 december 2006 10:15 - PSV speelde een volgens trainer Ronald Koeman onnodig lastige wedstrijd tegen ADO Den Haag (2-1). "Na de 2-0 was de wedstrijd gespeeld en verzaken we de wedstrijd definitief op slot te gooien. Den Haag was niet gevaarlijk. Toen de 2-1 viel kregen we echter een ander beeld en moesten we het nog verdedigen. We waren niet fris, niet goed en Den Haag met hun kwaliteiten staat te laag. Ze hebben een best goed aanvallend gedeelte van de ploeg en daar hadden wij soms moeite mee."
Koeman had ook nog kritiek op het arbiterbeleid van de KNVB. Hij vond dat scheidsrechter Kuipers niet vlekkeloos had gefloten. "Het is een jonge scheidsrechter. Maar ik heb het idee dat er alleen maar jonge scheidsrechters naar PSV gestuurd worden momenteel. Ik wil ook wel eens een meneer Jol of meneer Luinge zien, de betere dus."

Hehe die Koeman is laatste tijd ook lekker op de cynische tour :#

Feyenoord heeft het uiteindelijk niet eens beroerd gedaan. De 4de plek met slechts 2 punten achterstand op AZ en 3 op Ajax.

PSV word (helaas) fluitend kampioen ben ik bang.

Excelsior, Ado & RKC gaan uitmaken wie er degradeert denk ik.

Feyenoord heeft het uiteindelijk niet eens beroerd gedaan. De 4de plek met slechts 2 punten achterstand op AZ en 3 op Ajax.

PSV word (helaas) fluitend kampioen ben ik bang.

Excelsior, Ado & RKC gaan uitmaken wie er degradeert denk ik.

PSV is al kampioen no way dat die nog worden ingehaald :X
Feyenoord heeft heel NL wel zon beetje verrast denk ik zeker na de 0-4 nederlaag tegen Ajax waarna ze een goede reeks neerzetten
En AZ tja het is ieder jaar hetzelfde liedje

PSV is al kampioen no way dat die nog worden ingehaald :X
Feyenoord heeft heel NL wel zon beetje verrast denk ik zeker na de 0-4 nederlaag tegen Ajax waarna ze een goede reeks neerzetten
En AZ tja het is ieder jaar hetzelfde liedje

:W

Maar idd ze zijn toch nog redelijk teruggekomen

Nr. Club Wed/Pnt
1 PSV 20 - 53
2 Ajax 20 - 42
3 AZ 20 - 41
4 Feyenoord 20 - 39
5 FC Twente 20 - 38
6 sc Heerenveen 20 - 33
7 FC Groningen 20 - 30
8 NAC Breda 19 - 26
9 Vitesse 20 - 26
10 FC Utrecht 20 - 26
11 NEC 20 - 26
12 Roda JC 20 - 26
13 Sparta Rotterdam 20 - 22
14 Heracles Almelo 20 - 17
15 Willem II 19 - 16
16 Excelsior 20 - 16
17 ADO Den Haag 20 - 13
18 RKC Waalwijk 20 - 13

zo.. wat kunnen we na half jaar concluderen..

psv wordt kampioen. En de playoff kandidaten staan ook al vast. AZ haalt het in de play-offs waarschijnlijk weer niet dus ik denk dat de 2de plaats tussen feyenoord en ajax gaat.

Onderaan denk ik dat Willem II en ADO aan het kortste eind trekken
Maar gelukkig is het voetbal en kan er nog vanalles gebeuren

PSV word inderdaad weer kampioen.

Net of NL1 of 2, terugblik op het WK. Nederland - Portugal, wat een wedstrijd was dat toch :W.

Status
Not open for further replies.