C.ronaldo staat stipt op 1 in mn irritantste "voetballers" van deze tijd. Natuurlijk kan hij voetballen, maar waarom contant dat theater/blessures faken als je het wel kan. Vooral op het laatste WK was het weer droevig.
Noem me maar een fanatieke fan, feit blijft wel dat je na het zien van de samenvatting niet kan gaan roepen dat iedereen stil moet zijn want Ajax kreeg alles mee (in die samenvatting misschien ja). Wie weet kreeg AZ de rest van de wedstrijd alle kleine dingetjes mee, dit weet je alleen niet (en ja ik was er wel).
Ja je hoort het echt vaak, niemand mag hem, alleen de supporters van Manchester United. Ik vind het één van de mooiste spelers om naar te kijken. Zo heb ik er nog een paar.
nou, na zijn 'actie' tijdens WK (port-England) is zijn populariteit daar ook gekelderd. Rooney wilde zelfs niet meer met hem in 1 team spelen
Hij heeft zoals Robben dat aanstellen en zo`n de wereld is tegen mijn blik niet nodig. Als ik die gasten zie kijken naar de scheids na een buitenling/overtreding denk ik altijd... "scheids? ik ben te goed, waarom moeten ze me zo afstoppen? ik was bezig met de briljantste goal ooit, niemand gunt me dit"
Ik wel, want het is totaal overbodig.
Ronaldinho doet het toch ook niet?!
als je ergens NIET goed spelsituaties kan beoordelen is het in het stadion.
Ik wel, want het is totaal overbodig.
Ronaldinho doet het toch ook niet?!
Jij vindt jezelf ook nogal wat is het niet? Hou het ff normaal man..het is maar een forum hoor.
beter dan in een samenvatting waarbij sommige dingen niet worden vertoond die wel belangrijk zijn, of uit hun verband gerukt...
@ Tinne
Jij bent toch keeper bij zaalvoetbal? Ik moet morgen op doel, heb je nog tips?
@ Tinne
Jij bent toch keeper bij zaalvoetbal? Ik moet morgen op doel, heb je nog tips?
Ben benieuwd hoe PSV het doet zonder Gomes
Ik zit op zaalvoetbal, 1 tip die ik je kan geven: Je grote smoel houden ! Zeker tegen de scheids want je hebt zo een kaart te pakken, zeker zulke mannetjes als jij.
Ik heb vertrouwen in de scouts van PSV. Elk jaar gaat er wel iemand weg bij PSV waarbij men zegt.."ze kunnen niet zonder.."