This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
C.ronaldo staat stipt op 1 in mn irritantste "voetballers" van deze tijd. Natuurlijk kan hij voetballen, maar waarom contant dat theater/blessures faken als je het wel kan. Vooral op het laatste WK was het weer droevig.

Ja je hoort het echt vaak, niemand mag hem, alleen de supporters van Manchester United. Ik vind het één van de mooiste spelers om naar te kijken. Zo heb ik er nog een paar.

O.a. Messi.

Volgend jaar op;

http://www.youtube.com/watch?v=Ckgqp-yL_xs

Btw. kijk die gast zoeken bij 2:51 :#.

als je ergens NIET goed spelsituaties kan beoordelen is het in het stadion.

Ja je hoort het echt vaak, niemand mag hem, alleen de supporters van Manchester United. Ik vind het één van de mooiste spelers om naar te kijken. Zo heb ik er nog een paar.

nou, na zijn 'actie' tijdens WK (port-England) is zijn populariteit daar ook gekelderd. Rooney wilde zelfs niet meer met hem in 1 team spelen

C. Ronaldo = een super voetballer..

Arrogant, maar dat heeft ook wel wat

nou, na zijn 'actie' tijdens WK (port-England) is zijn populariteit daar ook gekelderd. Rooney wilde zelfs niet meer met hem in 1 team spelen

Klopt. Maar ik geloof dat het nou wel weer goed zit tussen die twee. Maar inderdaad, hij is (bijna) nergens populair.

Hij heeft zoals Robben dat aanstellen en zo`n de wereld is tegen mijn blik niet nodig. Als ik die gasten zie kijken naar de scheids na een buitenling/overtreding denk ik altijd... "scheids? ik ben te goed, waarom moeten ze me zo afstoppen? ik was bezig met de briljantste goal ooit, niemand gunt me dit"

True, maar daar irriteer ik me niet aan.

Ik wel, want het is totaal overbodig.
Ronaldinho doet het toch ook niet?!

Wereldkeeper.

Ronaldhino heeft weer een hele andere blik, maar heeft er ook wel wat weg van hoor, neemt niet weg dat het gewoon een prachtige voetballer is.

Mja, enerzijds is het totaal overbodig dat gedrag, aan de andere kant hebben 9/10 wereldspelers van die tikken...

als je ergens NIET goed spelsituaties kan beoordelen is het in het stadion.

beter dan in een samenvatting waarbij sommige dingen niet worden vertoond die wel belangrijk zijn, of uit hun verband gerukt...

@ Tinne

Jij bent toch keeper bij zaalvoetbal? Ik moet morgen op doel, heb je nog tips ?

beter dan in een samenvatting waarbij sommige dingen niet worden vertoond die wel belangrijk zijn, of uit hun verband gerukt...

@ Tinne

Ik zit op zaalvoetbal, 1 tip die ik je kan geven: Je grote smoel houden ! Zeker tegen de scheids want je hebt zo een kaart te pakken, zeker zulke mannetjes als jij.

Ontopic Gomes weer 2 wereld reddingen gemaakt heb ik gezien op tv Ben benieuwd hoe PSV het doet zonder Gomes

@ Tinne

Zo lang mogelijk blijven staan.

Vanavond verloren met 4-6 van WIA4. (ze waren echt beter)

Geert den Ouden scoorde 2x (die is echt goed in de zaal)

en Hugo Borst gelukkig net niet :winner:

Ben benieuwd hoe PSV het doet zonder Gomes

Ik heb vertrouwen in de scouts van PSV. Elk jaar gaat er wel iemand weg bij PSV waarbij men zegt.."ze kunnen niet zonder.."

Ik zit op zaalvoetbal, 1 tip die ik je kan geven: Je grote smoel houden ! Zeker tegen de scheids want je hebt zo een kaart te pakken, zeker zulke mannetjes als jij.

haha, ik speel al 3 jaar in de zaal en nog nooit een kaart gepakt dus dat is geen probleem wel wat aangesmeerd maar das een ander verhaal 8P

Ik heb vertrouwen in de scouts van PSV. Elk jaar gaat er wel iemand weg bij PSV waarbij men zegt.."ze kunnen niet zonder.."

Idd, dit hoor je al jaren, toen waterreus wegging, van nistelrooy, kezman, nillis, robben, rommedalh, Heintze, Ooijer etc. en kijk wat voor team er elk jaar weer staat.

Status
Not open for further replies.