Firefoxmhr
::TSA:: 2F4R ICE
*Ik ben de kenner* :L
Az verdiend gewonnen
gast hou echt je bek als je niet in het stadion bent geweest, echt niet dat Ajax alles mee kreeg.
Jij vindt jezelf ook nogal wat is het niet? Hou het ff normaal man..het is maar een forum hoor.
Feyenoord kwam er ook wel weer met mazzel van af.
Prima schot van Kolk, volgend jaar bij Fey denks :+
Verder moet ik ook altijd huilen hier hoor, gvd geef gewoon toe dat Huntelaar er af moest.
Opdam moest er ook van af klaar, bij Vitesse moest van der schaaf er af.
Dat vingertje wijzen komt me echt de strot uit..
Braamhaar kk lijer :| die Opdam had ook rood moeten hebben maar daar hebben jullie natuurlijk geen gifje van?
gast hou echt je bek als je niet in het stadion bent geweest, echt niet dat Ajax alles mee kreeg.
En die Van Gaal ook, gaat hij ineens een heel verhaal lullen over een of andere trieste collum die die heeft geschreven, die man vind zichzelf zo goed
Stil man, Ajax krijgt gvd alles mee. Huntelaar was zeker rood, lekker jong.
Opdam ook mazzel.
En btw. je mag wel gewoon doorspelen als er een speler geblesseerd op het veld ligt.
Ik zal je eens mee nemen naar de ArenA en dan neem jij een kladblok mee zodat je elke keer een streepje kan zetten wanneer Huntelaar geschopt/geslagen/beetgehouden e.d. wordt, denk niet dat je aan 1 kladblok genoeg heb.
Mja, wij krijgen alles mee.
Feyenoord krijgt gvd 2 van de 3 doelpunten cadeau, maar....wij krijgen alles mee.
:L
Owja, en Erik....ik was wel in het stadion vanmiddag en leer eens dat je niet van een samenvatting kan afgaan.
Want die overtreding van de Cler werd niet eens uitgezonden! ( Kut talpa )