Feyenoord heeft een paar keer stinkend veel geluk en denkt dat het lek nu boven is. Heb gisteren live die wedstrijd zitten volgen, maar ik vond persoonlijk AZ veeeel beter. Wel leuke wedstrijd trouwens en die keeper van AZ was gewoon 3x niks.
Ajax gelijk tegen Twente. Altijd lastige ploeg en momenteel goed bezig...Shit happens.
FORZA Roma btw :W 7-0 tegen Catania
dit is gewoon BS.
Feyenoord is gewoon stukken minder dit jaar. Om om te zeggen dat als ze nu 5x op rij winnen(wat gewoon een hele goede prestatie is gezien het team) vind ik het onnodig om te zeggen dat ze stinkend geluk hjebben. Ze winnen nu niet op klasse maar op karakter en vechtlust. En dat siert ze.
En geluk?Wat is er nu weer allemaalg eluk aan? Feyenoord had minder kansen gister dan AZ,klopt! Maar je kan het ook anders bekijken, Feyenoord gaat beter met de kansen om. En AZ had miss een slechte keeper, Feyenoord mist ook heel wat spelers op het moment.
En tsjah tis nog altijd Lucky Ajax en niet Lucky Feyenoord zoals meerdere mensen zullen vinden. (maar dat terzijde):*
Dit is pas BS. word volwassen met je lucky ajax
ja sterf. zo kan ik het ook Last edited by Pepijn. : Today at 21:11 :L
Wat een drama die ado supporters zeg :L
:X we hebben ons keurig gedragen :winner:
Nooooooooohh, die omhaal , k weet niet of iemand talpa voetbal heeft zitten kijken, maar dat was helemaal op het laatst, zer kregen net die beelden binnen,
crosspaas over de hele, goser neemt um op randje 16 op zn slof, omhaal, zo in de verre rechterkruising!
omfg!