This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Staat er toch

AS Roma heeft op de twaalfde speeldag van de Serie A zwaar uitgehaald. Catania - nochtans zesde in de stand - werd met 7-0 ingeblikt.

dit is gewoon BS.

Feyenoord is gewoon stukken minder dit jaar. Om om te zeggen dat als ze nu 5x op rij winnen(wat gewoon een hele goede prestatie is gezien het team) vind ik het onnodig om te zeggen dat ze stinkend geluk hjebben. Ze winnen nu niet op klasse maar op karakter en vechtlust. En dat siert ze.
En geluk?Wat is er nu weer allemaalg eluk aan? Feyenoord had minder kansen gister dan AZ,klopt! Maar je kan het ook anders bekijken, Feyenoord gaat beter met de kansen om. En AZ had miss een slechte keeper, Feyenoord mist ook heel wat spelers op het moment.

Gezien de kwaliteiten van AZ ten opzichte van Feyenoord, had gister az moeten winnen. Maar Feyenoord speelde gewoon beter door de weinige kansen die ze kregen gelijk te benutten. Terechte winnar IMO

En tsjah tis nog altijd Lucky Ajax en niet Lucky Feyenoord zoals meerdere mensen zullen vinden. (maar dat terzijde):*

Last edited:
Tegen Twente hadden ze massol (penalty Twente?) Gisteren was duidelijk meer geluk dan wijsheid. Hele tijd stonden ze na een voorsprong gelijk weer onder druk.

Maar goed. Als na de paar winstpartijen bij jullie het lek boven is (of dat jullie dat denken) , dan vind ik dat prima hoor.

Dit is pas BS. word volwassen met je lucky ajax

heb je mij ergens zien zeggen dat ze het lek boven hebben? Ik zeg dat ze op de goede weg zijn. Maar dat het gat naar psv(8 punten ofzo?!) nog best groot is. Zo doorblijven gaan is een must. Maar rustig in R'dam is het zeker nog niet!

ja sterf. zo kan ik het ook Last edited by Pepijn. : Today at 21:11 :L

heb je gezien wat ik veranderd heb of niet?:L

Ik had de post van Lennox gequote en per ongeluk een stuk van dat lucky gebeuren in zijn post erbij gezet..wat ik vervolgens ge-edit had(bij hem weggehaald en bij mijn post eronder gezet.

Mja 1-1, Twente of niet, tis wel 2 punten die je weggeeft richting PSV. PSV die gewoon volop doorknetterd met een 4-0.

Ja en Ajax verloor van PSV. Het is gewoon zaak voor Ajax om PSV niet te laten uitlopen, elke week dat dat wel gebeurt is zonde.

Maar ik heb wel vertrouwen in Ajax, daar niet van. Vind alleen PSV erg sterk spelen afgelopen weken.

Nooooooooohh, die omhaal , k weet niet of iemand talpa voetbal heeft zitten kijken, maar dat was helemaal op het laatst, zer kregen net die beelden binnen,

crosspaas over de hele, goser neemt um op randje 16 op zn slof, omhaal, zo in de verre rechterkruising!

omfg!

Filmpje ?

Status
Not open for further replies.