Die ene goal van die jongen van Allemania Aachen dan. Die zat er ook prima in.
Alles behalve bewonderend, ik vind het echt lelijk voetbal wat PSV speelt, 1 halve kans een doelpunt en dan uitspelen nou nou nou wat mooi.
Maar ze worden toch 2e
Haha lelijk voetbal, kan altijd zo smakelijk lachen om dat soort termen. Flikker toch op met mooi voetbal, daar is nog nooit iemand kampioen mee geworden, alleen met degelijk en gedisciplineerd voetbal haal je constante goede resultaten, wat nodig is om kampioen te worden. De afgelopen jaren is Psv oppemachtig in Nederland, en zeer goed bezig in Europa. En dat niet met mooi voetbal, maar met resultaat voetbal. Het is echt Ajax om altijd maar mooi te willen voetballen (zie het Nl elftal onder van Basten) maar zo werkt het nu eenmaal niet.
v. Basten is volgens jou echt een Ajacied of niet Sjonnie door zn manier van spelers selecteren?
Zou dat echt zo zijn of hebben die spelers gewoon meer kwaliteiten?
Ok doe ik, laat maar eens zien met wat voor oogstrelend voetbal de laatste jaren de cup is opgehaald Ok Barca speelde enkele mooie wedstrijden afgelopen jaar, maar meer resultaat wedstrijden dan "show" wedstrijden..
Volgens mij heb je dan naar een ander team gekeken , barca speelde aanvallend, efficient en aantrekkelijk voetbal, totaal niet PSV/ AC-milan style.
En eenmaal goed uitgevoerd, onverslaanbaar
v. Basten is volgens jou echt een Ajacied of niet Sjonnie door zn manier van spelers selecteren?
Zou dat echt zo zijn of hebben die spelers gewoon meer kwaliteiten?
Staat er toch
AS Roma heeft op de twaalfde speeldag van de Serie A zwaar uitgehaald. Catania - nochtans zesde in de stand - werd met 7-0 ingeblikt.
Ik kan er niet naar luisteren, naar dat commentaar.