Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Ja en Ajax verloor van PSV. Het is gewoon zaak voor Ajax om PSV niet te laten uitlopen, elke week dat dat wel gebeurt is zonde.

Maar ik heb wel vertrouwen in Ajax, daar niet van. Vind alleen PSV erg sterk spelen afgelopen weken.

PSV wordt overschat, je hoort nergens meer iets over de 1e helft die ajax tegen psv heeft gespeeld.
PSV had niets in te brengen tegen Ajax.
Het is dat PSV dan het "geluk/kwalitieit" heeft om met een halve kopbal het duel te beslissen.

Verder vind ik ook dat de scheidsrechters eens meer mogen opkomen voor de aanvallers, hoe vaak mag je iemand aan zn shirt naar beneden houden in de 16 en geen pingel krijgen?!

PSV wordt overschat, je hoort nergens meer iets over de 1e helft die ajax tegen psv heeft gespeeld.
Het is dat PSV dan het "geluk/kwalitieit" heeft om met een halve kopbal het duel te beslissen.

We zullen het zien, zoals Lennox als zei, we hebben nog een hoop wedstrijden te gaan en een hoop punten te verdelen. Op dit moment vind ik PSV echter erg stabiel en sterk spelen.

Verder vind ik ook dat de scheidsrechters eens meer mogen opkomen voor de aanvallers, hoe vaak mag je iemand aan zn shirt naar beneden houden in de 16 en geen pingel krijgen?!

*zucht
Hoe vaak hangt de spits zelf aan de verdediger?
We moeten ook niet de spits altijd maar het voordeel geven van de twijfel.

PSV word blijkbaar niet overschat, dat blijkt toch uit de resultaten* PSV had ook niets in te brengen tegen Ajax de eerste helft. Overigens had Ajax dan gisteren ook het geluk/kwaliteit door uit een stnd spelmoment te scoren waar Boschker ook mis zat door gekut in de muur....

Weet niet wat de plannen precies zijn met Huntelaar...maar de oude zou Ajax nu wel kunnen gebruiken...

*die resultaten blijven mij verbazen overigens.

Last edited:
*zucht
Hoe vaak hangt de spits zelf aan de verdediger?
We moeten ook niet de spits altijd maar het voordeel geven van de twijfel.

PSV word blijkbaar niet overschat, dat blijkt toch uit de resultaten* PSV had ook niets in te brengen tegen Ajax de eerste helft. Overigens had Ajax dan gisteren ook het geluk/kwaliteit door uit een stnd spelmoment te scoren waar Boschker ook mis zat door gekut in de muur....

Weet niet wat de plannen precies zijn met Huntelaar...maar de oude zou Ajax nu wel kunnen gebruiken...

*die resultaten blijven mij verbazen overigens.

Volgens Voetbal aan tafel zou het liggen dat hij niet goed in groep ligt, ploeggenoten zouden hem een irritant ventje vinden dat teveel opzichzelf gefixeerd is,

werd overigens door Van Geel volledig ontkracht,

Het is geen Robben ofzo :P

Nu is de media gewoon dingen aan het zoeken om er weer eens een crisis van te gaan maken, nu komen ook de vragen of ajax vorm verlies heeft ed

PSV word juist onderschat, als je ziet hoe goed die spelen kun je daar alleen maar bewonderend naar kijken.

Ajax was dan misschien wel beter, maar dat heeft zich niet geuit in kansen. En zonder kansen geen doelpunt (al heb je soms lucky's offcourse zoals die van Simons :P).

Alles behalve bewonderend, ik vind het echt lelijk voetbal wat PSV speelt, 1 halve kans een doelpunt en dan uitspelen nou nou nou wat mooi.

Maar ze worden toch 2e :P

de adelaar is gevlogen...per direct uit elkaar.

Frans Adelaar is vertrokken als trainer van ADO Den Haag. Zijn positie wankelde door teleurstellende resultaten al enige tijd.
'ADO Den Haag betreurt ten zeerste het feit dat er een situatie is ontstaan waarin de hoofdtrainer zijn functie niet meer op normale wijze kan uitoefenen. Als gevolg hiervan hebben ADO en haar hoofdtrainer in onderling overleg besloten de samenwerking met onmiddellijke ingang te beëindigen', aldus de verklaring van de Haagse club.

Lex Schoenmaker neemt de honneurs waar tot er een nieuwe hoofdtrainer is gevonden. De assistent leidde maandag al de training.

Adelaar, die in de zomer van 2004 naar het Zuiderpark kwam, zat zondag voor de laatste keer op de bank van ADO Den Haag. De wedstrijd tegen Vitesse werd bij een 3-0 achterstand na ruim een uur gestaakt omdat boze Haagse aanhangers het veld op waren gekomen om hun onvrede te uiten.

Zondagavond besprak de leiding van ADO Den Haag de situatie, waarbij ook de positie van Adelaar onderwerp van gesprek was. De conclusie was dat er een onwerkbare situatie was ontstaan.

hier nog filmpje van gister @ zuiderpark
http://www.adofoto.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=320&Itemid=52

Hoofdsponsor foetsie

Dankzij de 'welwillende medewerking' van de hooligans van ADO Den Haag kan de hekkensluiter van de eredivisie op zoek naar een nieuwe sponsor. Na de gestaakte wedstrijd van gisteren tegen Vitesse, doordat zo'n honderd boze ADO-fans het veld betraden, heeft zorgverzekeraar SR besloten zich terug te trekken als hoofdsponsor.

*zoveel jaren ook zoveel gezeik met die 'supporter'. En het helpt schijnbaar niets.

Zal alex nog weggaan met de winterstop?

Ik denk dat hij alleen naar Chelsea zou gaan. Ik hoop dat Chelsea hem op termijn nog wil gebruiken, want dat zou hij prima bij PSV zitten. Zonder dat ze een concurrent als RealM sterker zouden maken.

Alles behalve bewonderend, ik vind het echt lelijk voetbal wat PSV speelt, 1 halve kans een doelpunt en dan uitspelen nou nou nou wat mooi.

Vraag aan een fan van ACMilan wat mooi voetbal is....

Last edited:
Het interesseert mij echt niet of het mooi voetbal is, dat ben ik (bij wijze van) toch morgen weer vergeten. Resultaatvoetbal is prima!

Het feit dat Ajax knerpt over lelijk voetbal van PSV en ohh zo mooi voetbal van hunzelf is slechte verliezer praat.

*ik ken het :*

aja-twe0-1engelaar.gif

Status
Not open for further replies.
Back