Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
true, maar Huntelaar word van een pure goaltjesdief omgeschoold naar een meevoetballende aanvaller door Ten Cate.

Zo zie ik dat tenminste :P
Komt overigens wel ten goede van het spel van zowel Ajax als wel het Nederlandse elftal.

te triest met 4 3 3 spelen als je geen twee echte vleugelspelers heb waar gaat het heen. Liet kuijt staan met hunterlaar en robben dan heb je op papier nog wat. Trouwens wordt tijd dat babel beter wordt en robben weg wat een egoist. gast moet andere club zoeken en weer elke dag gaan spelen. stelletjes rukkers.

Ja dus?

Wat tel je dan allemaal mee, amsterdam tournament en weet ik't?
Jij kan echt niet zeggen dat hij goed speelt, ik heb hem geen een bal goed aanzien nemen.. geen een.

Ik vind huntelaar normaliter een prima speler, maar de laatste maand? lukt het totaal niet..

true, maar Huntelaar word van een pure goaltjesdief omgeschoold naar een meevoetballende aanvaller door Ten Cate.

Zo zie ik dat tenminste :P
Komt overigens wel ten goede van het spel van zowel Ajax als wel het Nederlandse elftal.

Pfff. Dus hij moet minder gaan scoren? want dat doet hij iig wel.

Ik had tegen ENG. juist v. Nistelrooij laten spelen. Alle verdedigers daar zijn blij dat hij weg is. Reken maar dat ze 'bang' van hem zouden zijn. Nee spelen ze tegen een onbekend jochie die ook nog eens droogloopt...

En robben is niet echt beter geworden @ Chelsea imo....ik heb de oude robben lang niet meer gezien...

Voor de rest valt het allemaal weer vies tegen....

Pfff. Dus hij moet minder gaan scoren? want dat doet hij iig wel.

Ik had tegen ENG. juist v. Nistelrooij laten spelen. Alle verdedigers daar zijn blij dat hij weg is. Reken maar dat ze 'bang' van hem zouden zijn. Nee spelen ze tegen een onbekend jochie die ook nog eens droogloopt...

En robben is niet echt beter geworden @ Chelsea imo....ik heb de oude robben lang niet meer gezien...

Voor de rest valt het allemaal weer vies tegen....

Yes, dat is wat ik ervan gelezen heb.

Er zit een Duitser bij mij in de klas en hij lacht telkens weer om van Basten omdat hij het onbegrijpelijk vind dat van Nistelrooij niet word opgeroepen.

Alle tegenstanders van NL zijn blij dat we v. Nistelrooij niet oproepen.

De naam van Nistelrooij boezemt ontzag in bij alle verdedigers denk ik. Sta je tegen de spits van NL & RealMadrid....*slik

Ben ik de enige die vind dat Robben echt k*t speelt bij het Nederlands elftal? Bij Chelsea gaat ie opzich wel prima, maar hij bakte er weer niets van gister. En eigenlijk al de hele tijd dat hij in het Nederlands elftal speelt. Ik snap niet wat mensen in Robben zien. K*T ventje

Ben ik de enige die vind dat Robben echt k*t speelt bij het Nederlands elftal? Bij Chelsea gaat ie opzich wel prima, maar hij bakte er weer niets van gister. En eigenlijk al de hele tijd dat hij in het Nederlands elftal speelt. Ik snap niet wat mensen in Robben zien. K*T ventje

Laatste periode bij PSV werd hij irritant. Toen was het ws duidelijk dat hij naar een top club ging. Hij is imo bij Chelsea alleen maar een soort van arrogant geworden...altijd maar vallen en verongelijkt kijken...alsof ze altijd hem moeten hebben. Bij het NL elftal bakt hij er idd niets meer van.

Status
Not open for further replies.
Back