Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Zo`n heerlijk voetjeactie altijd...

amado2.jpg

:W:W

Seedorf speelt tegen Engeland als linkshalf en Schaars speelt centraal.

Ik weet niet of Basten weer met de punt naar achter wil spelen, maar als het niet zo is zou ik me toch aardig gepiepeld voelen als Seedorf zijnde dat die een speler als Schaars hoger heeft zitten.

Ongelofelijk als ik er zo over nadenk, wat een bondscoach die van Basten totaal geen respect voor bepaalde spelers.

Bedenk je eens het volgende team dat op het WK had gespeeld:
van der Sar
Kromkamp (twijfelgevalletje), Ooijer, Boulahrouz, van Bronckhorst,
Davids, Seedorf & van Bommel
van Persie, van Nistelrooij & Robben.

Denk dat het merendeel van de tegenstanders het toch wel in hun broek zou hebben gedaan bij het horen van deze 11 namen.

Seedorf speelt tegen Engeland als linkshalf en Schaars speelt centraal.

Ik weet niet of Basten weer met de punt naar achter wil spelen, maar als het niet zo is zou ik me toch aardig gepiepeld voelen als Seedorf zijnde dat die een speler als Schaars hoger heeft zitten.

Ongelofelijk als ik er zo over nadenk, wat een bondscoach die van Basten totaal geen respect voor bepaalde spelers.

Bedenk je eens het volgende team dat op het WK had gespeeld:
van der Sar
Kromkamp (twijfelgevalletje), Ooijer, Boulahrouz, van Bronckhorst,
Davids, Seedorf & van Bommel
van Persie, van Nistelrooij & Robben.

Denk dat het merendeel van de tegenstanders het toch wel in hun broek zou hebben gedaan bij het horen van deze 11 namen.

En waar wil je een speler als Sneijder laten die in vorm was/is?
Namen zeggen dus niets, ik zie liever een middenveld met v/d vaart, sneijder en schaars.

ik heb het over afgelopen WK..

Seedorf was in vorm en Sneijder en van der Vaart beiden niet bijzonder. Dan mogen ze wat mij betreft lekker de bank warm houden, Ajacied of niet :P

Ik zie liever een middenveldt met robben - davids- Seedorf- van bommel

maar goed het is nu eenmaal een ajacied

en van Persie en van Nistelrooy in de aanval.

Klinkt niet verkeerd alleen van Bommel is te aanvallend ingesteld denk ik.

Zenden is ook aanvallend is het niet? Speelt ook bijna wekelijks bij Liverpool wat ook wel wat zegt natuurlijk. Waarom krijgt hij geen enkele kans?

Zenden speelt niet wekelijks hoor, is ook beetje 2e keus bij Liverpool..
Daar zijn ook geregeld veel blessures.

Er moet een ruggegraat komen op het middenveld, een soort Kuyt persoon..
Davids is net wat agressiever, Tottenham gaat trouwens ook voor geen meter net als HSV :X

Zenden speelt niet wekelijks hoor, is ook beetje 2e keus bij Liverpool..
Daar zijn ook geregeld veel blessures.

Er moet een ruggegraat komen op het middenveld, een soort Kuyt persoon..
Davids is net wat agressiever, Tottenham gaat trouwens ook voor geen meter net als HSV :X

Nou ja Zenden speelt wel regelmatig en naar mijn mening is het geen schande als je bij een club als Liverpool wel eens buiten de boot start. Is toch wat anders dan een Theo Jansen of een Martijn Meerdink.

Tottenham gaat idd vrij kut, het ene weekend gaat het prima (winst op Chelsea) en de week daarop verliezen ze van Reading. Komt denk ik toch door de vele nieuwe spelers die ze ingepast hebben.

HSV is gewoon ontzettend ongelukkig met al die blessures.

Status
Not open for further replies.
Back