This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Zaterdag ga ik naar NEC-sparta, het word toch eens tijd dat ze eens normaal voetbal laten zien hier in Nijmegen. En de volle 3 punten gaan pakken. Ik heb er iig vertouwen in.

Robben is idd erg slecht. Hij meent dat als hij het doel ziet meteen moet schieten ofzo.
Volgens mij is hij de hele pot nniet voorbij die verdediger geweest.

Het Nederlandse volk wil graag dat Marco van Basten Clarence Seedorf voorgoed opneemt in de selectie van het Nederlands elftal. De middenvelder maakte, na ruim twee jaar gepasseerd te zijn, afgelopen woensdag tegen Engeland zijn rentree.
Uit een peiling van Maurice de Hond bleek dat 54 procent van het volk hem graag ook de volgende interland bij de selectie ziet. Slechts 22 procent ziet de geboren Surinamer niet graag terug en de overige 24 procent van de ondervraagde maakt het niet uit of hij wel of niet geselecteerd wordt in het vervolg. Vergeleken met een peiling van vóór het duel is zijn populariteit wel iets gezakt, toen was liefst 70 procent blij met zijn rentree.

Uit een peiling over het duel met Engeland (1-1) bleek dat het voetbalpubliek Seedorf de op een na beste man van het veld vond, met 20 procent. Rafael van der Vaart, verrassend geposteerd op de rechtsbuitenpositie, was Man of the Match met 44 procent. In het algemeen kreeg Oranje een 5,7 voor de vriendschappelijke interland.

Sjongejonge zeg wat een stelletje wispelturige eppo's zijn veel nederlanders toch ook.

Gast, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op he

Het is van Basten, en van Basten word aanbeden door vele. Die man kan het echt erg bond maken voordat het volk gaat morren hoor.

@ Terrox,

Was hij goed zoals hij dat bijv. toen bij PSV was?

Van Basten is gewoon een idioot, klaar.. Wat voor bras hij allemaal selecteerd, terwijl Nederland zulke goede spelers heeft.. Dat je het elftal wil verjongen, ok, maar blijf wel een beetje realistisch.. En maar vasthouden aan het 4-3-3 systeem :L Het is allang bewezen dat je gewoon moet kunnen switchen, zeker als je niet eens 2 fatsoenlijke buitenspelers hebt zoals gisteren.. Maarja, het is van Basten, net als Cruyff eigenwijs, en hoe harder het publiek roept dat het zo is, dan doet hij juist het tegenover gestelde.. En hij is ook maar een heel klein beetje Ajax minded btw

Belgie is niet meer dan een middelmatige voetbalnatie tegenwoordig, maar hij liet gisteren wel Vermaelen en Huysegems spelen bijvoorbeeld.

Die keeper van Heerenveen (vandenbussche) zat ook bij de selectie en zo zijn er nog meer jonge gasten bij. Je moet natuurlijk wel beetje routine in je team houden. Ook weer typisch Nederlands om te denken dat een speler bij 30 jaar te oud is.

Romario die op 40 jarige leeftijd bij Adelaide nog gaat spelen :W

Belgie kan zich niet eens meer plaatsen toch? beter opzouten met die routine en met de jonkies beginnen...over 4 jaar zijn die routiniers toch echt echt oud. En romario met 40 in de aus. competitie.

a.Als hij geen record kon vestigen was hij al gestopt.
b.lekkere competitie.

Idd, dat vallen!!! Echt ernstig!!!! Ik kan me er wel zoooo dood aan ergeren...Vind het een irritant ventje. Maar bij Chelsea gaat hij wel redelijk. Van Basten moet Robben gewoon niet meer selecteren imo. Van Basten kan beter van Nistelrooij weer terug nemen. Ook al is het een totaal andere speler....Aan van Nistelrooij heb je meer dan aan Robben naar mijn mening.

Valt wel mee hoor van die competitie. Zag toevallig dat Bobby Petta ook bij Adelaide speelt en Dwight Yorke speelt er ook geloof ik. Beetje Amerikaans idee qua competitie denk ik.

Valt wel mee hoor van die competitie. Zag toevallig dat Bobby Petta ook bij Adelaide speelt en Dwight Yorke speelt er ook geloof ik. Beetje Amerikaans idee qua competitie denk ik.

Dwight Yorke is naar Sunderland gegaan dacht ik, waar Roy Keane manager is.

Maar Romario is alleen naar Australië gegaan voor zijn record, zijn club wilde ook allemaal nutteloze oefenpotjes organiseren alleen maar zodat hij zijn record kan behalen.

Zo lullig zijn als die een flinke schop op zijn enkel krijgt en geblesseerd raakt.

alleen eredivisie,uefa nederlands eftal en amstel cup dit jaar. Deze wedstrijd kreeg hij 20 minuten speeltijd wel bijna twee mogelijkheden. Maar iedereen heeft er een andere mening over.

Seedorf mag blijven?

(verhaal gehoord dat Sneijder helemaal niet zo geblesseerd was..en hij verbaasd was dat hij vervangen werd door Clarence....)

dat verhaal is alweer ontkracht.

Makaay is btw ook lekker bezig in Duitsland, heeft er tegen Stuttgart ook alweer eentje inliggen :W

Wij hebben zelfs van Twente verloren toen....dus zo erg is het niet hoor die 1-1...of kan je beter in het begin morsen dan nu ?

Feyenoord.....

Feyenoord heeft een paar keer stinkend veel geluk en denkt dat het lek nu boven is. Heb gisteren live die wedstrijd zitten volgen, maar ik vond persoonlijk AZ veeeel beter. Wel leuke wedstrijd trouwens en die keeper van AZ was gewoon 3x niks.

Ajax gelijk tegen Twente. Altijd lastige ploeg en momenteel goed bezig...Shit happens.

FORZA Roma btw :W 7-0 tegen Catania

Status
Not open for further replies.