This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Omdat het gewoon een taboe is. Lijkt me sterk dat ze er niet zijn. 1 op de 10? Nederlanders is van homosexuele aard, dan ga je me niet wijsmaken dat tussen al die duizenden profvoetballers er geen homosexueel tussenzit.

Sowieso in de sportwereld een vrij groot taboe.

Was pas geleden wel interview in een blad met een voetballer die homofiel was en er later na zijn carriere voor uit is gekomen (speelde nu hoofdklasse en was daarvoor speler in eerste divisie). Of het in VI of de Voetbal was weet ik niet meer.

Idd, weer een lekkere typische opmerking.

En weet je dat de kans nog best vrij groot is dat er iemand homoseksueel is... zeker in een veldelftal.

Zo zie je maar dat dat wereldje toch best kansloos ouderwets is.

"je bent homo en kan goed voetballen...shit man balen. Ga je of homo zijn en niet voetballen? of voetballen maar geen homo zijn...."

Wie is het dan? Beter halen ze Lee terug van Tottenham

wie is wat?

die linksback die we al hebben? Ball
de man met ervaring/mentor? men spreekt over Zenden :?

wie is wat?

die linksback die we al hebben? Ball
de man met ervaring/mentor? men spreekt over Zenden :?

Ball zo goed? Nou ja jij bent de PSV man dus je kunt er vast meer van zeggen dan ik, maar wat ik gezien heb was nou niet echt overtuigend :X

Zenden heeft het denk ik wel aardig naar zijn zin bij Liverpool hoor

Je hebt het over de bekerfinale denk ik?

Dat is 1 wedstrijd. Lamey & Reiziger (rechtspoten) op links. Ball krijgt niet eens een kans, hij zet eerder een centrale verd. Salcido op links. Terwijl die het imo niet zo goed doet daar. Een typisch gevalletje van "hij ziet het totaal niet in hem zitten". Op diverse 'psv' fora verbaast men zich ook.

Speelt hij veel @ liverpool dan? (ik weet het niet hoor?) en bovendien hadden stam & cocu het ook goed naar hun zin @ Ac/Barca.... maar de kans om terug naar je 'cluppie' te kunnen kan veel veranderen. 'Wij" denken dat op termijn v.Nistelrooij & v.Bommel ook zullen terugkeren.

Status
Not open for further replies.