Dennis said:Lamey rood
r0bert said:Mooi dat ze gewonnen hebben,
Aha, ja maar goed net zoals bij FR alle puntjes zijn goed. Dit is weer goed voor Nederlands voetbalTinne said:Geen garantie dat het spel dan beter is, maar we missen nog vrij wat goede spelers zelfs.
Bert said:Weet iemand of je via ticketbox nog kaarten kan kopen voor Ajax - IK Start?
Heb morgen avond nix te doen en een paar vrienden vervelen zich ook dus....
Lennox said:Dag van de wedstrijd kan je via ticket box geen kaarten kopen. Maaaaar je kan bij het stadion vanaf een uur of 5/6 kaarten kopen. Voor exacte tijd even op Ajax.nl kijken, daar is het te vinden. Zullen veel kaarten over zijn, dus je kan er gewoon heen. Zelf ook eens bij Ajax - Auxerre gedaan.
Ajax.nl said:UEFA Cup
Do. 28 september, 20.45 uur
Amsterdam ArenA
Vanaf heden is er vrije verkoop
Vanaf heden is er vrije verkoop zonder enige Club Card verplichting. Iedereen kan dus gemakkeijk kaarten kopen voor deze UEFA Cup thuiswedstrijd van Ajax.
Klik hier voor een verkooppunt bij jou in de buurt.
Einde voorverkoop via TicketBox:
Do. 28 september 18.00 uur
Vakken en prijzen
1e ring:
112, 113, 114, 115, 116: € 16,50
117, 118, 123, 124: € 29,-
Meer geluk dan wijsheid, maar toch 9||6Erik. said:Crouch :W
Bert said:Godver dat is dus mooi kut
Vrienden van me werken allemaal dus denk niet dat we om 6 uur daar al kunnen zijn :X
EDIT://
Wat is dit dan?
Lennox said:Wazige shit. Normaal mocht er op wedstrijddag niet meer verkocht worden. Stadionverkoop is gewoon tot net voor de wedstrijd hoor. Om half 8 kan je bij wijze van ook nog een kaartje kopen.
Even naar ticketbox morgen en vragen lijkt me?:?
Tommy. said:internazionale:L wat een stel randdebielen bij elkaar zeg..
materazzi:L
Grosso:L!
en onze eige Zlatan, en dan het zielige vind ik nog, dat die zo onschuldig kijkt, en ze handjes in de lucht gooit, wees dan een man , en accepteer het ook, zonder een klein kind uit te hangen!:L