Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Terrox said:
Inter = prachtclub :)

Ik hap;

Hebben ze de laatste tijd iets gewonnen?
Ze kopen hele goede spelers en winnen niets.
Het is geen team, het is een stelletje persoonlijkheden.
Waar RealMadrid nu last van heeft, hebben hun altijd.
Materazzi is gestoord, Ibrahimovic ook, en Viera doet vrolijk mee.

Ik denk zelfs, dat ze dit jaar niet eens kampioen worden.

Wel altijd mooie shirts btw.

Ruben said:
NIET WAAR... en dan doel ik op vooral het woord : altijd

wanneer niet dan?

Lennox said:
Waarom moet een prachtclub iets winnen?

Iemand die RBC supporter is kan dat ook een prachtclub vinden.

Omdat het een topclub is (schijnbaar), hele goede spelers heeft en een enorm budget (al dan dan niet rood). En voor de prijzen gaan, maar ze niet winnen....

Hoeveel mensen in nederland zijn er voor Ado, Sparta, Feijenoord etc?

Die winnen ook nooit iets, toch hebben ze fans...

Jullie kunnen veel zeggen, maar inter heeft be - hoor lijk wat talent hoor
-Zanetti
-Adriano ibra crespo
- Andreolli, Samuel
- Cambi, vieira, recoba

in italie is het seizoen nog maar net begonnen en in de serieA zijn ze redelijk bezig, alleen champions league niet. ( Wat nogal belangrijk is, dat begrijp ik)
Maarja het kan nog:)

Tinne said:
Ik hap;

Hebben ze de laatste tijd iets gewonnen?

Wel altijd mooie shirts btw.

inter is momenteel regerend landskampioen remember:)

Last edited by a moderator:
de club heb ik neits op aan te merken , maar sommige spelers...!
en vooral M. Materazzi en Zlatan ...

daarentegen vind in crespo wel weer een prachtspeler...

Inter, ik heb er weinig mee, maar toch geniet ik van Zlatan (Vraag me niet waarom :X)

Manchester gewonnen wat een goal van Saha :W.

Werder Bremen - Barcelona was ook leuk om te zien. Werder had wel mogen winnen van mij, maar dan komt er weer zo een snelle actie van Messi, wat is dat toch een mooie speler.

Verder vond ik de samenvatting van AS - Valencia al erg boeiend, had hem graag helemaal willen zien.

Terrox said:
Hoeveel mensen in nederland zijn er voor Ado, Sparta, Feijenoord etc?

Die winnen ook nooit iets, toch hebben ze fans...

Jullie kunnen veel zeggen, maar inter heeft be - hoor lijk wat talent hoor
-Zanetti
-Adriano ibra crespo
- Andreolli, Samuel
- Cambi, vieira, recoba

in italie is het seizoen nog maar net begonnen en in de serieA zijn ze redelijk bezig, alleen champions league niet. ( Wat nogal belangrijk is, dat begrijp ik)
Maarja het kan nog:)

inter is momenteel regerend landskampioen remember:)

Het gaat er mij meer om dat ze het geld & de spelers hebben, maar er niets gebeurd... ik denk soms dat het zonde is dat spelers naar Inter gaan, je kan daar alleen geld verdienen en verder niets.

Ik zeg nergens dat ze geen talent hebben, maar dat heeft Real ook....
met nu hetzelfde probleem....het is geen team. Inter gaat dus niet door @ CL...... en dit jaar en dus ook vorig jaar competitie gaat nergens over...

En zeggen dat je kampioen van vorig jaar bent......is het zo lang geleden dat je die als vol meetelt?

Last edited:
Sorry, maar je laatste zin begrijp ik niet :P

Niet lullig bedoeld ofzo, maar inter heeft wereldwijd meer fans dan ajax en feijenoord bij elkaar, dus ik ben echt niet raar oid....

Het kampioenschap van de Serie A vorig seizoen zou ik trouwens geen slechte prestatie willen noemen..als vol meetellen wil ik hem ook niet....Maar je kan er naar mijn mening niet door zeggen dat Inter slecht bezig is...

CL werd welliswaar het laatst in '64 gewonnen, dat is inderdaad niet echt iets om trots op te zijn, maar inter heeft de spelers om ver te komen in zo'n toernooi...

als de selectie de komende paar jaar niet veel veranderd kan het teamgevoel ook beter worden, al zullen oudjes als figo, zanetti, en materazzi niet al te lang meer meegaan helaas

Last edited by a moderator:
No offence.

Maar ze lieten afgelopen keer de tegenstander terugkomen na 4-0 voor. De andere beste ploegen staan op - punten. En de afgelopen CL wedstrijd was een wanprestatie.

Inter heeft al jaren de spelers om de CL te winnen. Alleen komt het er gewoon niet uit. De beste spelers kopen is geen garantie voor......

Het teamgevoel word niet beter met de ego`s van Figo en Ibrahimovic ed...

mooie club met historie, that`s all.
Ik zie geen visie bij die club. Ze kunnen 2 elftallen met topspelers neerzetten. Maar het klopt nog niet. Ze moeten een leider hebben of zoiets, maar ze luisteren toch niet. En naar Viera luister je niet na zulke domme acties.

Die pot hebben ze alsnog gewonnen met 4-3, tegen chievo was dat...

Maar dat terzijde...

Het aankoopbeleid bij Inter is inderdaad niet altijd even slim/beheersd ( lees: verkoop martins /veron), maar ik blijf toch geloven dat er uit het huidige team veel moois kan komen:)

En alle spelers, stuk voor stuk, spelend bij grote clubs als Fcb, Milan, ManUtd Arsenal etx, een flink ego hebben ze toch allemaal wel, dat hoeft niet altijd negatief te zijn voor het teamgevoel...

:P

Status
Not open for further replies.
Back