Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Weet iemand of je via ticketbox nog kaarten kan kopen voor Ajax - IK Start?

Heb morgen avond nix te doen en een paar vrienden vervelen zich ook dus....

Bert said:
Weet iemand of je via ticketbox nog kaarten kan kopen voor Ajax - IK Start?

Heb morgen avond nix te doen en een paar vrienden vervelen zich ook dus....

Dag van de wedstrijd kan je via ticket box geen kaarten kopen. Maaaaar je kan bij het stadion vanaf een uur of 5/6 kaarten kopen. Voor exacte tijd even op Ajax.nl kijken, daar is het te vinden. Zullen veel kaarten over zijn, dus je kan er gewoon heen. Zelf ook eens bij Ajax - Auxerre gedaan.

Lennox said:
Dag van de wedstrijd kan je via ticket box geen kaarten kopen. Maaaaar je kan bij het stadion vanaf een uur of 5/6 kaarten kopen. Voor exacte tijd even op Ajax.nl kijken, daar is het te vinden. Zullen veel kaarten over zijn, dus je kan er gewoon heen. Zelf ook eens bij Ajax - Auxerre gedaan.

Godver dat is dus mooi kut :(

Vrienden van me werken allemaal dus denk niet dat we om 6 uur daar al kunnen zijn :X

EDIT://

Wat is dit dan?

Ajax.nl said:
UEFA Cup

Do. 28 september, 20.45 uur

Amsterdam ArenA

Vanaf heden is er vrije verkoop

Vanaf heden is er vrije verkoop zonder enige Club Card verplichting. Iedereen kan dus gemakkeijk kaarten kopen voor deze UEFA Cup thuiswedstrijd van Ajax.

Klik hier voor een verkooppunt bij jou in de buurt.

Einde voorverkoop via TicketBox:
Do. 28 september 18.00 uur

Vakken en prijzen

1e ring:
112, 113, 114, 115, 116: € 16,50
117, 118, 123, 124: € 29,-

internazionale:L wat een stel randdebielen bij elkaar zeg..

materazzi:L
Grosso:L!
en onze eige Zlatan, en dan het zielige vind ik nog, dat die zo onschuldig kijkt, en ze handjes in de lucht gooit, wees dan een man , en accepteer het ook, zonder een klein kind uit te hangen!:L

Bert said:
Godver dat is dus mooi kut :(

Vrienden van me werken allemaal dus denk niet dat we om 6 uur daar al kunnen zijn :X

EDIT://

Wat is dit dan?

Wazige shit. Normaal mocht er op wedstrijddag niet meer verkocht worden. Stadionverkoop is gewoon tot net voor de wedstrijd hoor. Om half 8 kan je bij wijze van ook nog een kaartje kopen.

Even naar ticketbox morgen en vragen lijkt me?:?

Lennox said:
Wazige shit. Normaal mocht er op wedstrijddag niet meer verkocht worden. Stadionverkoop is gewoon tot net voor de wedstrijd hoor. Om half 8 kan je bij wijze van ook nog een kaartje kopen.

Even naar ticketbox morgen en vragen lijkt me?:?

Ja de plaatselijke sigarenboer is hier ticketbox ga morgen om een uurtje of 12 wel even langs vragen hoe het nou precies zit. Als ik nog kaartjes kan krijgen laat ik ze hier wel even zien. Iig bedankt Lennox :+

Tommy. said:
internazionale:L wat een stel randdebielen bij elkaar zeg..

materazzi:L
Grosso:L!
en onze eige Zlatan, en dan het zielige vind ik nog, dat die zo onschuldig kijkt, en ze handjes in de lucht gooit, wees dan een man , en accepteer het ook, zonder een klein kind uit te hangen!:L

Inter is echt kansloos ja. Dit zal ook de enige kans zijn voor ze om Landskampioen te worden in Italië...ik gun het ze niet.
Ibrahimovic is echt een mietje. Mr. heeft een steekje los.

Status
Not open for further replies.
Back