Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Gelukkig hadden we Perez, de 1ste 10 minuten waren leuk maar daarna zakte het helemaal in.
Kut wedstrijd dus maar wel de 3 punten :)
Misschien donderdag naar Ik-start, ff kijken wie zin heeft :P

2001659167541906282_rs.jpg

Was echt super tof :W

2001613248378477052_rs.jpg

Bigger Balder Better 9||6

Lennox said:
Je vergeet de mac en de cola die reteduur is in het stadion +pippi+

Oke mijn fout :#

Trouwens als je daar heen gaat, betaal je dan niet scheel aan die parkeerplaatsen daar. Knal hem gewoon op een parkeerterrein van één van die bedrijven i/d buurt.

Bert said:
Oke mijn fout :#

Trouwens als je daar heen gaat, betaal je dan niet scheel aan die parkeerplaatsen daar. Knal hem gewoon op een parkeerterrein van één van die bedrijven i/d buurt.

Mja de boete die je dan kan krijgen is een stukkie hoger, ik betaal gewoon elke keer 8 euro, maar dan staat ie wel dichtbij en beschermd.

r0bert said:
Mja de boete die je dan kan krijgen is een stukkie hoger, ik betaal gewoon elke keer 8 euro, maar dan staat ie wel dichtbij en beschermd.

Idd. Meestal rijden we met 3 of 4 man. Die 2 euro per man geef ik dan graag uit. En het is altijd 8 euro (ook als je hele middag/avond gaat).

Lennox said:
Idd. Meestal rijden we met 3 of 4 man. Die 2 euro per man geef ik dan graag uit. En het is altijd 8 euro (ook als je hele middag/avond gaat).

Hmm ik heb daar al paar keer geparkeerd wist niet dat je er een boete voor kon krijgen :X. En voor die 8 euro hoef je het ook niet te laten zeg maar :)

Status
Not open for further replies.
Back