Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Nu ineens zijn het middelmatige spelers...Babel & Perez. Perez gaat weg door iets persoonlijks van HTC. De Supp. vinden het niet voor niets niet ok dat hij weg gaat. Perez is imo net zo goed op de plek van Sneijder. Dat heeft hij al bewezen.

En als Babel dat grote talent is wat iedereen meent, verkoop je hem toch echt te vroeg. Financieel dan wel te verantwoorden maar sportief echt niet. Niet echt des Ajax om het zo vroeg te verkopen, imo.

Maar ik snap best dat je het zo brengt.

Lul aub niet zo dom... :rolleyes:
Volgens mij hebben de meeste ajacieden die hier posten allemaal niet een al te hoge pet op van Babel en ook nooit gehad...
Ik blijf het een beperkte voetballer vinden + dat ik hem voor 20 miljoen ps afzet op schiphol :#

Nee laat ze bij Liverpool nog maar ff in de waan dat ze de nieuwe Henry hebben gekocht :D

Lul aub niet zo dom... :rolleyes:
Volgens mij hebben de meeste ajacieden die hier posten allemaal niet een al te hoge pet op van Babel en ook nooit gehad...

De algemene opinie is toch echt een toptalent/speler. Zeker vanuit het Ajax kamp hoor. Zie ook v.Basten. want ze selecteren hem wel (of is de lichting zo schraal?) Maar gelijk heb je met een strik er omheen en weg.... mooie truuk.

"Ajax verdiende nog nooit zoveel geld aan een speler uit de eigen opleiding. Frank de Boer verhuisde in 1999 voor 25 miljoen gulden, zo'n 11 miljoen euro naar Barcelona.

De twintigjarige Babel speelde in het totaal 73 competitiewedstrijden voor Ajax. Hij maakte veertien doelpunten, waarvan slechts vijf in het afgelopen seizoen"

Ik snap er werkelijk geen reet van. Volgens mij is Liverpool dan opgelicht ofzo.
Wat heeft hij nu gepresteerd? of komt het door het EK onder 21?...dan is het nog vaag, want onder v.Basten & Foppe vond ik hem niet goed. Als jullie hier zeggen dat hij dus helemaal niet zo goed is, wiens mening is dat dan? of had de media een nederlandsch toptalent nodig om papier te vullen ofzo?

Volgens mij is het geen jaloezie als PSV supp oid...:P maar snap ik het echt niet. Ik twijfel serieus ook of hij het wel gaat redden... gun het hem best, want het is een voor het voetbal erg normale (geen praatjes/show maker) gozer. Gaat Babel niet te vroeg weg? want techniek leer je toch veel beter in NL? Gaat het een de Ridder ect worden?

Vinden we eigenlijk dat Kalou gelukt is bij Chelsea? en Kuijt bijv?

Ik heb altijd gezegd dat ik niet gecharmeerd was van Babel. Mijn punt is dat je veel geld pakt op een speler, die niet eens altijd een vaste waarde was. Onder Blind mocht hij zelfs nog vertrekken geloof ik, of het was onder Koeman, maar er waren er meer die over hem twijfelden.

Van dat geld kan je genoeg moois terugkopen. Ik zie Lasse Nilsson wel komen.

'PSV'er Da Costa wekt interesse van Porto'

Hmmmz...ik hoop het niet.

'Van Hanegem nieuwe trainer van FC Utrecht'

:W

"AMSTERDAM - Willem van Hanegem is de nieuwe trainer van FC Utrecht. Hij volgt Foeke Booy op in De Galgenwaard. Utrecht presenteert zijn nieuwe trainer donderdagmiddag.
ANP

Eerder bedankte Co Adriaanse voor de baan in de Domstad. FC Utrecht heeft de komst van de 63-jarige Van Hanegem nog niet bevestigd. Van 1979 tot 1981 was Van Hanegem als speler actief in Utrecht.

Van Hanegem was in Nederland eerder trainer bij Feyenoord, AZ en Sparta. Ook assisteerde hij Dick Advocaat bij het EK in 2004.

Feyenoord

Met de terugkeer bij Utrecht heeft Van Hanegem het voor elkaar gekregen bij elkaar club waar hij speelde, later ook trainer te worden. De nieuwe coach komt in de eerste competitiewedstrijd een oude bekende tegen. Op 19 augustus treedt zij selectie aan tegen Feyenoord. "

Drenthe wel naar RealM?

"voor de positie van R.Carlos....linksback dus...daar waar hij bij Fey. ook zo goed speelde..:rolleyes: "

Drenthe wel naar RealM?

"voor de positie van R.Carlos....linksback dus...daar waar hij bij Fey. ook zo goed speelde..:rolleyes: "

Veel te vroeg voor hem om te gaan.

Dat geld wat Liverpool voor Babel neertelt echt niet normaal. Babel aan de bal is 9 van de 10 keer wel dreiging, maar weinig rendement.

Ook voor Babel btw.

Maar idd, ik snap er werkelijk geen reet van.
Wat vragen ze dan voor Sneijder??

Arveladze ook weg.

Arveladze is naar Levante.

Van Geel zei: Als op Hargreaves 24 mil wordt geboden, dan ben jij (Sneijder) dat ook waard.

Ik heb altijd gezegd dat ik niet gecharmeerd was van Babel. Mijn punt is dat je veel geld pakt op een speler, die niet eens altijd een vaste waarde was. Onder Blind mocht hij zelfs nog vertrekken geloof ik, of het was onder Koeman, maar er waren er meer die over hem twijfelden.

Van dat geld kan je genoeg moois terugkopen. Ik zie Lasse Nilsson wel komen.

haha koeman laat me niet lachen.

Las een tijdje terug een intervieuw met Zlatan Imbrahimovich, die had wel een leuke anekdote over de reactie van Koeman/Bruins Slot toen Barca Ronaldinho binnenhaalde.

"Wat moet je nou met zo'n circusvoetballer, daar heb je helemaal niks aan".

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fegJUGRLI9w&mode=related&search"]YouTube - Broadcast Yourself.[/ame]=

Het wonderkind!

Ik las het vanochtend op VI, maar toen was er geen filmpje te vinden op Youtube..

[ame="http://youtube.com/watch?v=5qOjqyzWpRc"]YouTube - Gol Messi Mexico - Argentina (golazo)[/ame]

deze dus

Messi inderdaad een wonderkind wat een voetballer! Kippenvel bij dat doelpunt, van mij mag het seizoen (voor mij) weer beginnen, krijg in één keer zin om weer te gaan voetballen 8).

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SxIV-dKyqMA&mode=related&search="]YouTube - Suazo vs Brazil Copa America[/ame]

ook erg fraai! :W

Messi inderdaad een wonderkind wat een voetballer!

Zelfs al het handje van God gekregen....
Je komt er voor naar het stadion.

De rel voor vandaag;

Ajax wil Suarez, Ajax zegt dat Suarez ook wil. Groningen wil hem houden en praat niet met Ajax. Ajax praat dus met Suarez...

Status
Not open for further replies.
Back