Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
En Gentenaar woont bij mij in de straat, Vertonghen woonde tegenover me waar de Mul ook vaak komt, en ik stond een x naast de Hunter in de slagerij, BIG DEAL.

Anyway, Net Brasil - Argentina ff gezien, damn die 1ste goal :W

Ze zeggen dat Baptista of morientes naar Gala komt, de turk op me stage is er nogal fier op.

Hij vertelde me ook dat Sahin ook naar turkije kon komen, maar ze familie zou in duitsland wonen..

"Graziano Pellè moet de grootste aankoop van AZ worden. Lecce ziet weer fiducie in het bod op de Italiaanse jeugdinternational, die zelf rond is met de Alkmaarse club.

Prijs: 6 miljoen"

Het zou zo maar de aankoop van het seizoen kunnen worden.

Robben naar RealM; hmmmzz volgens mij heeft robben toch echt zijn beste wedstrijden bij PSV gespeeld.

Pelle is een topper zeker ? :D
Die gozer wordt nu al 2 seizoenen verhuurd door Lecce aan andere clubs .. Dat zegt ook wel iets denk ik ? ;)
Ik kan mij nog een intervieuw herrineren waar de "grote" Scheringa beloofde om aankomend seizoen spelers bij Ajax en PSV weg te halen .... :rolleyes:

Die Schuster van Real had aangegeven Robben en Sneijder te willen. Eerste heeft hij dus al voorelkaar.

Valencia is rond met een andere middenvelder van Porto nu dus zal wel loslopen of Real moet gek gaan doen ;)

En Davids blijft gewoon in Amsterdam hoor :P

nee mij ook niet, maar goed die komen natuurlijk met een contract aan waar je u van zegt.

Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen 8)

Ismael Urzaiz naar Ajax :W . Oude rot die ingestemd heeft om targetman achter Huntelaar te worden. Verre van gekke move vind ik.

ismaelurzaiz.jpg

Bijnaam: El Tanque :W

Status
Not open for further replies.
Back