Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Vororin is ook maar een spits die ze transfervrij opkonden halen..
Belamy al na een seizoen weg, toch een onruststoker.

Bellamy die effe met ze golfclub je paar rossen verkoopt. Altijd leuk zo'n speler in je team :-:
Heb het wel altijd een goede speler gevonden. Snel en sterk.

Zoals Ten Cate gister over hem sprak in sportjournaal, zie ik hem ook niet blijven.

Ik heb het niet gezien, maar wat is er nieuw?
Imo kan HTC beter zeggen; Kenneth moet weg, want bij mij zal hij nooit de eerste keus worden. Ook al vinden de supp. hem wel goed genoeg voor Ajax... Ik heb mijn eigen favorietjes...

In principe kan je hem nu beter houden. Zeker omdat Babel zo goed als zeker naar Liverpool gaat. Maar wat je zegt is gewoon waar, want Ten Cate heeft gewoon een mening die hij niet meer bijstelt t.o.v. Perez. Erg jammer, want ik vind het wel een goede speler.

Perez :|

Babel ws ook weg, hopelijk meld zich niet nog een grote kapitaalkrachtige club voor Sneijder..

Maduro heeft btw ook nog steeds geen contractverlenging gekregen :?

Perez binnen...finally
Rajkovic ook binnen (als huurling van Chelsea :rolleyes: )

Is Ajax nu slim bezig?
De hand van HTC?

Voor 3 middelmatige spelers 25 miljoen vangen.

Niet slecht. Mits Huntelaar en Sneijder blijven.

Overigens mooi interview met van Geel in VI: Als Hargreaves een bod van 24 miljoen krijgt, dan moet Sneijder zich tekort voelen gedaan als Valencia de helft biedt en dat vond hij zelf ook. Van Geel ging even op de koffie bij Wesley (Ajax koffie natuurlijk he, lmfd)

:D

Perez binnen...finally
Rajkovic ook binnen (als huurling van Chelsea :rolleyes: )

Is Ajax nu slim bezig?
De hand van HTC?

Perez wilde weg. De Mul had nog een eenjarig contract en voor Babel vangt Ajax een enorme zak met geld.

Hopelijk krijgt Manucharyan nu de kans (mits die blessurevrij blijft)!

Hij heeft geen keus :P

Mitea is het ook net niet, vind het in ieder geval geen betere speler dan de Mul. Wie heb je dan nog meer rondlopen? Huntelaar, Leonardo, Bakircioglu en wat jeugdspelers.

Voor 3 middelmatige spelers 25 miljoen vangen.

Nu ineens zijn het middelmatige spelers...Babel & Perez. Perez gaat weg door iets persoonlijks van HTC. De Supp. vinden het niet voor niets niet ok dat hij weg gaat. Perez is imo net zo goed op de plek van Sneijder. Dat heeft hij al bewezen.

En als Babel dat grote talent is wat iedereen meent, verkoop je hem toch echt te vroeg. Financieel dan wel te verantwoorden maar sportief echt niet. Niet echt des Ajax om het zo vroeg te verkopen, imo.

Maar ik snap best dat je het zo brengt.

Snap Ajax ook ff niet. Dalik zijn er weer een paar goede spelers weg en wordt het weer niks komend seizoen. Als Sneijder vertrekt zie ik het somber in. Hopelijk trekken ze nog 2 goede buitenspelers aan en een goede middenvelder. Heb ook meer het idee dat ze met 4-4-2 gaan spelen:

---Huntelaar----Bakircioglu
----------Sneijder----------
Davids-----------------Gabri
----------Heitinga----------

Status
Not open for further replies.
Back