De Mul voor vijf miljoen euro naar Sevilla
zondag 08 juli, door SV, Amsterdam, 12:55u, Marca
Ajax-aanvaller Tom de Mul verkast vrijwel zeker naar Sevilla. Zondag werd bekend dat Ajax en de Spaanse club een akkoord hebben bereik over een transfer.
De Mul levert Ajax vijf miljoen euro op. Dinsdag wordt de transfer afgerond in Amsterdam, meldt de doorgaanse betrouwbare krant Marca op haar website. Hij tekent een contract voor vijf seizoenen.
Dinsdag reizen directeur Jose Maria Cross en sport directeur Monchi naar Amsterdam om de laatste formaliteiten af te ronden. Omdat er nog wel wat dingen geregeld moeten worden, komt de transfersom misschien iets hoger uit. De Mul wordt volgende week al gepresenteerd bij Sevilla.
De Mul voor 5 miljoen weg, Liverpool wil Babel voor 14 miljoen (erg veel als je het mij vraagt).. Als ze die +/- 19 miljoen nou in een topspeler pompen ben ik blij, maar dat gebeurt vast niet.
Bakircoglu....
kmaal er niet om dat ie weg is, behalve dat ik hem dan nooit meer zie int echt (hij kwam vaak bij onze overbuurman (Vertonghen)
met Koller heb je inderdaad een hele goede!
Al betwijfel ik of zo'n speler naar de Kuip komt.. Maar goed Feyenoord heeft laten zien dat ze genoeg aantrekkingskracht hebben op spelers.
@ Tinne: hopelijk gaat Alex mooi naar Chelsea :*
kben benieuwd hoe het met sneijder afloopt. denk dat het een lekker verziekte sfeer in de selectie is als hij en perez uiteindelijk toch blijven.