Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Investeerder maakt Feyenoord-aankopen mogelijk
EXCLUSIEF - Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.

De investeerder, die niet publiekelijk bekend wil worden maar wel een Feyenoord-hart bezit, wilde eerder een hoger bedrag beschikbaar stellen, maar wenste dan wel zeggenschap in het beleid. De Feyenoord-top wenste daar niet aan mee te werken, waarna de geldschieter besloot een lager bedrag beschikbaar te stellen.

De vijftig miljoen euro is bestemd om de selectie zo spoedig mogelijk weer op niveau te krijgen. De afgelopen dagen werd de ene na de andere aanwinst van naam gepresenteerd. Na het aantreden van coach Bert van Marwijk verbonden ook Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland zich aan de Rotterdamse club.

Feyenoord is echter nog niet klaar. Het is druk bezig de selectie verder te versterken met Roy Makaay, Danny Koevermans en Steven Pienaar.

BRON: Betrouwbare bron van voetbalprimeur.nl

klopt, maar er zal vastr wel een deel van waar zijn:) 50 mil is overigens wel heel erg veel!

Vind verhaal rond pienaar maar vreemd. Hij was toch van plan na dit seizoen(nui afgelopen dus) te stoppen met voetballen en terug te gaan naar zijn familie in Zuid-Afrika? Daarbij zie ik hem nou niet graag spelen bij feyenoord:)

Hoe denken jullie trouwens over Sneijder? Gaat die nog weg? Ik denk zelf dat ajax toch akkoord gaat met die 12 mil van Valencia of dat Valencia het bod opkrikt naar 15 mil! Iig ik denk dat Sneijder vertrekt...

hoppa hofland er ook bij:D

nu hopelijk nog Makaay. Hoop dat ze allemaal in de heli passen:P

Ik denk de competitie volgend seizoen weer stukje spannender gaat geworden:D

NOG spannender??? Ik vind het best maar ik vraag me af of het kan. Ik bedoel 3 teams die na 33 gespeelde wedstrijden allemaal op 72 punten staan. Wat wil je nog meer?? 4 teams met hetzelfde aantal punten? 5 teams?

Ik denk dat dit een van de spannendste seizoenen was van de afgelopen jaren en ook van de komende jaren. Maar je weet nooit ;)

klopt, maar er zal vastr wel een deel van waar zijn:) 50 mil is overigens wel heel erg veel!

Vind verhaal rond pienaar maar vreemd. Hij was toch van plan na dit seizoen(nui afgelopen dus) te stoppen met voetballen en terug te gaan naar zijn familie in Zuid-Afrika? Daarbij zie ik hem nou niet graag spelen bij feyenoord:)

Hoe denken jullie trouwens over Sneijder? Gaat die nog weg? Ik denk zelf dat ajax toch akkoord gaat met die 12 mil van Valencia of dat Valencia het bod opkrikt naar 15 mil! Iig ik denk dat Sneijder vertrekt...

Hij heeft toch nog een contract van 2 jaar?
Dan denk ik dat Ajax hem dit jaar nog houd en volgend jaar gaan verkopen.
v Bronckhorst is idd een hele leuke aankoop.. Hoop voor Feyenoord dat hij net zon rol krijgt als dat Cocu had bij PSV.

Pienaar en de Cler, bah bah bah... overlopers :p

NOG spannender??? Ik vind het best maar ik vraag me af of het kan. Ik bedoel 3 teams die na 33 gespeelde wedstrijden allemaal op 72 punten staan. Wat wil je nog meer?? 4 teams met hetzelfde aantal punten? 5 teams?

Ik denk dat dit een van de spannendste seizoenen was van de afgelopen jaren en ook van de komende jaren. Maar je weet nooit ;)

Denk idd dat we die spanning de komende jaren niet snel terug zien :)

Ik ben geen Feyenoord fan maar zit wel te genieten hoe dit team weer wordt opgebouwd. Ze halen gewoon echt goede spelers die een team kunnen dragen. Ook zijn er zo spelers die zich kunnen optrekken aan de ervaren mensen en beter worden. Als er 1 schaap over de dam is volgt de rest. Denk dat ze nog 1 of 2 leuke aankopen kunnen doen. Verwacht ze toch wel in de top3 weer met zo'n team.

'Zestienjarige PSV'er stapt over naar Chelsea'

Een nog betere ontwikkeling...

Het is goed voor Ajax als Sneijder weg gaat (geld) en het is goed voor Ajax als hij blijft (sportief), dus wat maakt het uit?

Als het tegen zit hebben we straks 4 topclubs......kan dat?

Ik ook, maar vanwaar dat idee ineens, wat is het verband en waarom Ajax, waarom niet PSV, al met al een beetje een loze opmerking imo. Het is ook 'vet' als Groningen van PSV wint oid en zo kan ik er nog wel 20 noemen?

'Geen sprake van Geldschieter'

Feyenoord heeft in een officiële verklaring op de eigen website ontkend dat de club wordt bijgestaan door externe financiers. Deze geruchten deden de ronde nadat de Rotterdammers in een week tijd twee, en waarschijnlijk zelfs drie aansprekende namen wisten vast te leggen.

Nadat vorige week Tim de Cler zijn handtekening zette onder een verbintenis bij de Rotterdammers, was het vandaag de beurt aan Giovanni van Bronckhorst om zijn terugkeer op het oude nest te bezegelen. Naar verwachting zal Wolfsburg-verdediger Kevin Hofland eerdaags eveneens aan de selectie worden toegevoegd.

Vanwege de speculaties die waren ontstaan dat Feyenoord deze spelers met het geld van geldschieters binnen had weten te halen, komt de club met een officieel statement. “Feyenoord hecht er aan mede te delen dat deze verhalen over een geldschieter klinkklare onzin zijn. De transfers worden gefinancierd uit de middelen die de recent geïnitieerde Talent Pool en de uitgifte van certificaten van aandelen hebben opgeleverd,” zo wordt beweerd in de verklaring.

De club wil echter nog meer. ”Beide initiatieven zijn tot nog toe zeer succesvol gebleken. Ten einde de slagkracht verder te vergroten is Feyenoord momenteel druk doende een tweede Talent Pool op te zetten.”

Met de nieuw aangeboorde geldbron hoopt Feyenoord eveneens Roy Makaay definitief over de streep te trekken. De club sprak al met de uit de gratie geraakte spits van Bayern München, en hoopt de onderhandelingen binnen afzienbare tijd af te kunnen ronden.

Ja, Voetbalprimeur.. die hebben sowieso geweldige bronnen.

Lennox heeft die grap van f0k met ze neerstorten, in de context van Goed gejat.. blabla

Status
Not open for further replies.
Back