Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Babel kan niet aannemen nee :)
Zoals er wel meer schort aan zijn techniek ;) Wat ik heb gelezen erover is dat die na de trainingen speciaal met Davids aan het trainen is daarop :)

En een groot pluspunt hij heeft zelfkritiek ! dat mis je bij een sneijder toch wel :D

Prima jongen die Babel. Het zijn andere mensen die hem de hemel in prijzen. Zo goed vind ik hem niet, hij kan het wel worden hoor. Overschat, maar dat doet hij zichzelf gelukkig niet.

Vreselijk al die spelers na de wedstrijd met surinaamse vlaggen..

Toen ik het zag dacht ik "hmmmmz mensen gaan zeiken"
en ja hoor.....Ik reken ze gewoon tot Nederlanders...

Maar Foppe voor Bondscoach ipv marco aub!!!!!!!!!!!!

Volgens mij geeft Foppe spelers meer speelplezier. En hij is veel sympathieker.
Het zijn ook gevoels redenen. Ik zem hem wel logische keuzes maken, en niet rellen met spelers.

Foppe gaat lekker zeilen met het groepie, Marco gaat ruzie zitten maken met de topspelers van NL... 8P

Ik wou net zeggen als je die Foppe ziet straalt de sympathie er gewoon van af. Hij is naar mijn inziens veel meer bezig met het maken en vormen van groep en stelt andere prioriteiten dan bijvoorbeeld Marco.

K vind Marco anders nog geen echt slechte prestaties hebben geleverd, record niet verliezen = bijvoorbeeld dik verbroken..

Ze hebben ook maar tegen 1 grote tegenstander gespeeld en verloren, en dan tel ik een gelijk spel tijdens een oefenpartijtje tegen engeland niet mee.

hmm, volgens mij hebben ze in zo'n 30 wedstrijden :? wel tegen meer goede teams gespeeld hoor... ( Marco gaat al sinds 2002 ofzo mee he )

kijk precies wat er gezegt word.

Foppe is degene die de band binnen de groep maakt.

Wat is het grote minpunt van oranje? dat ze niet samen kunnen voetballen.

Ze zeggen dat vandaag Gio is gekeurd, ik geloof er geen tievus van.. maar het is gewoon leuk om geruchten in de wereld te brengen
Hij zou gezien zijn in het EMC te Rotterdam..

'Barça maakt vertrek Gio bekend'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 26 juni om 21:47

Volgens het Spaanse persagentschap EFE, vergelijkbaar met het ANP, staat Giovanni van Bronckhorst op het punt om een contract bij Feyenoord te tekenen. De verdediger zou vandaag met Barcelona onderhandeld hebben over zijn lopende verbintenis tot volgend jaar zomer en inmiddels in Nederland vertoeven.

De geruchten dat de Oranje-international een clausule in zijn contract heeft, waardoor de Rotterdammers hem transfervrij kunnen overnemen, wordt dinsdagavond door verschillende Spaanse media bevestigd. Een half uur geleden kwam Catalunya Ràdio bovendien met de berichtgeving dat verschillende bronnen binnen de Catalaanse club zelf de transfer als beklonken beschouwen.

De clausule zou door de Nederlander vorig jaar zomer in zijn verbintenis zijn opgenomen, om zo altijd op elk moment de beslissing om terug te keren in eigen hand te hebben. Naar verluidt zal nog vanavond of woensdagochtend het vertrek van Gio door Barcelona officieel worden gemaakt.

Status
Not open for further replies.
Back