Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Van Bronckhorst 3 jaar naar Feyenoord
Giovanni van Bronckhorst tekent vandaag een contract voor drie jaar bij Feyenoord. Afgelopen nacht gaf Barcelona de reserve-aanvoerder van Oranje eindelijk toestemming de overgang af te ronden, omdat de Spanjaarden de Fransman Abidal als opvolger kunnen presenteren.

uitgegeven: 23:06 26-06-2007 gewijzigd: 10:06 27-06-2007

Van Bronckhorst wordt vanmiddag gepresenteerd in De Kuip, die club die hij aan het begin van zijn carrière al diende.
Gio had bij Barca nog een contract tot 2008, maar mag transfervrij overstappen naar Feyenoord.

bron: rijnmond.nl/sport

Makaay bijna van Feyenoord
Met de komst van Giovanni van Bronckhorst is een transfer van Roy Makaay ook dichterbij gekomen. De aanvaller van Bayern München is in hoofdlijnen akkoord met Feyenoord voor een contract voor 3 jaar, maar wacht nog even op Spaanse belangstelling.

uitgegeven: 09:06 27-06-2007 gewijzigd: 10:06 27-06-2007

Feyenoord moet nog tot overeenstemming komen met Bayern München, dat eerder al aangaf dat Makaay mag vertrekken als Klose komt. Die tekende gisteren voor 4 jaar bij Bayern.
Feyenoord hoopt deze week ook Danny Koevermans en Kevin Hofland te kunnen presenteren als nieuwe aanwinsten.

bron: rijnmond.nl/sport

Tsjah. Het staat er allemaal wel. Al geloof ik wel dat de transfers dichtbij zijn. Maar wacht liever tot het op feyenoord.nl staat:) Maar het klinkt goed allemaal:)

Omdat zijn nichtje moest bevallen...

Giovanni van Bronckhorst keert terug bij Feyenoord. De international (32),die transfervrij overkomt van FC Barcelona, tekent vanmiddag in De Kuip voor drie seizoenen.

Van Bronckhorst begon zijn profcarrière in 1993 bij Feyenoord. Na een uitstapje naar RKC speelde hij van 1994-1998 weer bij de Rotterdamse club. Daarna kwam hij uit voor Glasgow Rangers, Arsenal en de laatste vier jaar voor Barcelona.

In Catalonië werd 'Gio' voornamelijk als linkerverdediger ingezet. Feyenoord, dat voor die positie Tim de Cler van AZ haalde, heeft de 67-voudig international een taak als centrale middenvelder in het vooruitzicht gesteld.

Bla bla..

Giovanni van Bronckhorst keert terug bij Feyenoord. De international (32),die transfervrij overkomt van FC Barcelona, tekent vanmiddag in De Kuip voor drie seizoenen.

Van Bronckhorst begon zijn profcarrière in 1993 bij Feyenoord. Na een uitstapje naar RKC speelde hij van 1994-1998 weer bij de Rotterdamse club. Daarna kwam hij uit voor Glasgow Rangers, Arsenal en de laatste vier jaar voor Barcelona.

In Catalonië werd 'Gio' voornamelijk als linkerverdediger ingezet. Feyenoord, dat voor die positie Tim de Cler van AZ haalde, heeft de 67-voudig international een taak als centrale middenvelder in het vooruitzicht gesteld.

Bla bla..

mooi. prima middenveld met drenthe gio bruins en slory
ik denk dat er dan 442 gespeeld gaat worden

Hofland ook binnen.

Doordat Klose toch naar Bayern is vertrokken kan Makaay ook weg.

Als ze Makaay ook nog binnen krijgen en een goede linksbuiten kunnen aantrekken hebben ze toch wel een eel aardig elftal.

Wat een zelfvertrouwen die Feyenoorders :D

Vind je het gek? We hebben vorige jaar een kut seizoen gehad. Nu hebben we al 2 spelers aangetrokken van hoge klasse. Als makaay en hofland komen hebben we echt een goed team!

timmer
tiendalli-vlaar-hofland-de cler
gio
guzman drenthe
hofs
makaay slory

bank: ekramy,bruins,charisteas,(castelen),bahia, vincken,greene

zo zie ik het. Alleen die bank he. Als er een speler uitvalt hang je. Die bank is niet ju van het:P

(v.Marwijk? ) goed bezig hoor.

Ik zou als ik Ajax was nog eens nadenken of je Perez wel alleen naar Fey. wil laten gaan......

De basis ziet er iig goed uit in de Kuip.

Hofland is vijfde aanwinst in De Kuip

Kevin Hofland is na Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Andwelé Slory en Luigi Bruins de vijfde aanwinst van Feyenoord voor het nieuwe seizoen.

uitgegeven: 13:06 27-06-2007 gewijzigd: 15:06 27-06-2007

Feyenoord en VfL Wolfsburg hebben overstemming bereikt over de overgang van Hofland naar Rotterdam. De verdediger had nog een contract tot 2008 bij de Duitse club. Hofland had zelf al enige tijd een akkoord met Feyenoord. De zevenvoudig international tekent een contract voor drie seizoenen.

Vanmiddag wordt hij medisch gekeurd en donderdag is de presentatie van de speler die in het verleden uit kwam voor PSV en Fortuna Sittard. Na Hofland hoopt Feyenoord ook Roy Makaay en Danny Koevermans binnenkort vast te leggen. De onderhandelingen met AZ over een eventuele overgang van Koevermans zitten echter muurvast.

mooi. nu makaay nog of (durf het bijna niet te zeggen) perez.

koevermans zou ik liever zien, maar dat gaat denk ik niet gebeuren.

AZ wil koevermans nu ineens behouden, omdat ze denken dat arveladze gaat stoppen.

Feyenoord is goed bezig op de transfermarkt.
Ajax komt pas de laatste week in actie denk ik :P

hoppa hofland er ook bij:D

nu hopelijk nog Makaay. Hoop dat ze allemaal in de heli passen:P

Ik denk de competitie volgend seizoen weer stukje spannender gaat geworden:D

Feyenoord is goed bezig op de transfermarkt.
Ajax komt pas de laatste week in actie denk ik :P

Feyenoord moest ook wel natuurlijk. Maar niettemin goede aankopen hoor.
Voor Ajax is het zaak alleen de spelers die weg gaan vervangen, zelfde idee voor PSV denk ik. Ajax/PSV moeten updaten en verder gaan op de basis van vorig jaar, Feyenoord moet eerst een basis kopen.

Ben benieuwd hoe snel ze op elkaar zijn ingespeeld.

hoppa hofland er ook bij:D

nu hopelijk nog Makaay. Hoop dat ze allemaal in de heli passen:P

Ik denk de competitie volgend seizoen weer stukje spannender gaat geworden:D

Chinook denks.
Kan de competitie nog spannender dan? praatjesmaker ;)

Status
Not open for further replies.
Back