Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Wat heeft feyenoord dan gepakt de laatste jaren? en Ajax heeft de laatste jaren ook niet iets groots gepakt, want de beker stelt niks voor aldus HTC.

Op verleden kan je niet teren imho.

En Tinne. Toevallig is het nu een jeugdige PSV'er, maar zoveel jonge gasten vertrekken. Bij de Ajax jeugd wordt er om de haverklap ook een weggekocht of ze hebben een aflopend contract en gaan naar Engeland/Italie.

Van die Sergio de Wind heb je bijvoorbeeld ook nooit meer iets gehoord (ging naar Juve) en pas geleden ging er weer één naar Chelsea of Liverpool toch>

Ik geloof serieus niet dat makaay naar feyenoord gaat :) Kan die beter van zn pensioen gaan genieten

1/8 finale Champions League 2002/2003 na 10 sec scoorde makaay al.. remember? :W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=eJExrTidVbc&mode=related&search="]YouTube - FC Bayern vs Real Madrid 07/03/2007 *1-0* German voice[/ame]

hoorde net op de radio bij het nieuws dat Makaay morgen wordt gekeurd in Rotterdam:D Morgenmiddag wss de presentatie..(A)

Makaay en Hofland donderdag gepresenteerd
Feyenoord heeft zich voor volgend seizoen opnieuw versterkt met twee spelers. Roy Makaay en Kevin Hofland worden donderdag, indien de medische keuring positief doorlopen wordt, gepresenteerd aan pers en publiek, meldt de NOS.

Makaay komt over van Bayern München, waar hij na de grote investeringen in Luca Toni en Miroslav Klose uit de gratie leek te raken. De Limburger legt morgen, eveneens als Hofland, zijn medische keuring af in het Erasmus Ziekenhuis te Rotterdam.

Hofland, die nog een doorlopend contract bij VfL Wolfsburg had tot medio 2008, is ook rond met de Rotterdammers. De oud-verdediger van PSV had zelf al enige tijd een akkoord met Feyenoord, maar moest wachten op overeenstemming tussen de clubs.

Last edited:
dit is zo niet feyenoord :P
nu valt er niks meer te zeiken :+

prachtig nieuws! zijn ook geruchten over ebi smolarek. Die wil wel denk ik.
kunnen we die griekse fopneus ook lozen

amsterdam: eat your heart out:P

Dit is wel heel goed nieuws allemaal. Dag kan niet meer stuk. Helaas kan ik feyenoord(de wedstrijden) dit jaar niet volgen aangezien ik in amerika zit:@

amsterdam: eat your heart out:P

Dit is wel heel goed nieuws allemaal. Dag kan niet meer stuk. Helaas kan ik feyenoord(de wedstrijden) dit jaar niet volgen aangezien ik in amerika zit:@

Volgens mij kan je ze best via I-net volgen :+

Op verleden kan je niet teren imho.

En Tinne. Toevallig is het nu een jeugdige PSV'er, maar zoveel jonge gasten vertrekken. Bij de Ajax jeugd wordt er om de haverklap ook een weggekocht of ze hebben een aflopend contract en gaan naar Engeland/Italie.

Van die Sergio de Wind heb je bijvoorbeeld ook nooit meer iets gehoord (ging naar Juve) en pas geleden ging er weer één naar Chelsea of Liverpool toch>

Op het verleden kan je idd niet teren, dan kan je Chelsea ook niet serieus nemen ofzo :rolleyes:

Ik weet dat het nu toevallig een PSV`er is, en dat er genoeg van andere clubs hem zijn voor gegaan. Ik bedoel er mee dat dit nog slechter is. Chelsea koopt bijvoorbeeld al je toppers weg zodra ze echt goed worden.....maar nu gaan zo ook jonkies op kopen. Kijk dat PSV dat doet.....is anders, dat is een tussen station imo. Maar een club als Chelsea is, als ze echt goed zijn gelijk het eindstation. En idd, talenten die nu misschien naast Babel in het eerste zouden staan, spelen (of zitten op de bank) nu in het tweede ergens, of via via via bij een subtopper ergens.....

Slechte keuzes imo...

Binnen!

Feyenoord presenteert ook Makaay
Feyenoord heeft na Giovanni van Bronckhorst opnieuw een aanwinst van naam binnen gehaald. Volgens de NOS onderging Roy Makaay vandaag een medische keuring, waarna de spits een contract in Rotterdam tekende.

Ook Kevin Hofland zou inmiddels een contract hebben getekend. De oud-PSV'er speelt de komende drie seizoenen in het shirt van Feyenoord. De duur van de verbintenis van Makaay is tot dusver nog onbekend.

Naar alle waarschijnlijkheid wordt Makaay, die overkomt van Bayern München, donderdagmiddag nog officieel gepresenteerd

Ik herinner me ineens wat teksten van mensen, met Fey avatars voor een jaar enzo..

Zal vanmiddag eens wat citaten opzoeken.. :o

Op 2 pagina`s staan nu volgens mij 6x de berichten; Hofland naar Fey./Van Bronckhorst naar Fey./en straks ook weer Makaay naar Fey.

Willen jullie het gewoon 10x bevestigd zien? "knijp me, is het waar?"

en ze willen ook El Ahmadi halen 8P

Was er dan helemaal niemand geschikt van het oude Feyenoord? Lijkt alsof alleen de Guzman, Timmer, Drenthe en Vlaar nog zeker zijn.

Gelukkig speelt die @$)*#$& Buijs niet meer, beter word die verkocht aan het team van Lukahey, lekker 2de Bundesliga spelen.

Feyenoord koopt alleen wel spelers zonder restwaarde, dus met die spelers moeten de talenten gaan groeien en geld opleveren denks.....

Merk op 'het' PSV forum wel dat veel mensen een soort van zenuwachtig worden....Feyenoord koopt goed in...en PSV (en Ajax) doen weinig. Jammer dat mensen niet zien dat Fey. wel moet.

Buijs :X met dat soort voetbal kom je er niet dus.

Ik ben benieuwd...

Je kan wel leuk allemaal topspelers binnenhalen, maar kunnen ze ook samen in teamverband voetballen, word een leuk seizoen denk ik :)

Het zijn iig geen topspelers met een attitude.
En v.Marwijk is de juiste man.

Moet wel even wennen aan Makaay in een Fey. shirt hoor....

Status
Not open for further replies.
Back