Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
het aantal doelpunten wat dhr Rigters heeft gescoord bij NAC.

De Cler naar Feyenoord, waar haalt Feyenoord al dat geld vandaan? In de VI stond een potentieel elftal met mensen waar ze naar informeren en daar stonden niet de minste namen bij.
Timmer - Lucius - Vlaar - Hofland - de Cler - de Guzman - Drenthe - Landzaat - Koevermans - Makaay - Slory.

Als Feyenoord dit team bij elkaar zou krijgen en van Marwijk zou er een team van kunnen maken dan is het een potentiele titelkandidaat vind ik.

Mwa.. Ik hoop nog steeds dat Makaay komt, dan heeft die dekselse (jaja evert ten apel) Kraenendonck heel het jaar een Fey ava.. :D
Koef komt denk niet..

Verder vind ik de Cler echt een prima aankoop, had het niet verwacht toen het gister op het sportjournaal kwam.. Zeker omdat de onderhandelingen zo ver waren met Psv..

Met je olifantengeheugen.

De Cler had ik ook naar PSV zien gaan. Opmerkelijk dat hij voor Feyenoord kiest.

Waar komt dat geld ineens vandaan? PL'etje bij Dirk van Frisia :+

Vraag het me ook af ja, mja Koevermans is te duur denk ik voor feyenoord en ik zie makaay nog steeds niet terugkeren in nederland.

De cler is iig een goede aankoop geweest van feyenoord.

Heb je aandacht te kort ofzo, eerst probeer je tinne uit zn tent te lokken door je opmerking en nu deze opmerking.
Zoek eens een leven knul

Vraag het me ook af ja, mja Koevermans is te duur denk ik voor feyenoord en ik zie makaay nog steeds niet terugkeren in nederland.

De cler is iig een goede aankoop geweest van feyenoord.

Ja, maar goed wat is te duur? 4 Miljoen voor Hofland is toch ook een hoop geld. De Cler zal ook niet voor 2 ton zijn vertrokken.

Maar hoe komen ze aan zo'n potje?

Status
Not open for further replies.
Back