Ik hoop dat we tegen Belgie moeten, want wat zijn die Serviers vieze smerige tijdrekkers..
Gewoon anti voetbal.. zo'n hekel aan.
Ook beste racisten trouwens. Las vandaag even de nieuwste VI en er stond een poster van het Nederlands elftal in. 2 Blanke Nederlanders spelen er (Bakkal niet meegerekend), dus dat word nog leuk met die Serven op de tribune. Hopelijk worden ze flink op hun plaats gezet!
Rigters doet het erg goed dit toernooi!
dan kan jij niet tellen . De Ridder, Janssen, Kruiswijk, Vlaar, Beerens, Pieters zijn toch echt blank en die speelden gister en dan hebben we ook nog Jenner en Medunjanin die bank waren.
Nou ik zal je vertellen dat ik vroeger donders goed was met rekenen.
Het gaat ook om de wedstrijd tegen België :*
Maar ik heb het nog even gecheckt en ik weet niet waar ik met mijn gedachten was maar het zijn er 4. Vlaar, Pieters, Kruiswijk en de Ridder.
Al speelt normaliter Donk op de positie van Kruiswijk en komt Maduro er nog in. En Calvin Jong a Pin speelde op de plek van Pieters.
Anyway het zal me benieuwen hoe het afloopt
dat zei je er niet bij he . Je had het over het Nederlands elftal en dat er 2 blanken inspeelden, niet alleen over die wedstrijd
anyway, vanaaf Italie - Portugal, denk dat het wel een vette pot word met hopelijk Italie als winnaar
Rigters doet het erg goed dit toernooi!
Rigters wie???
2 uit 24
3 uit 32...
en nu zomaar plotseling...