Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Jezus, die commentator was ook om te huilen zeg..
Wat een pessimist heel de wedstrijd.. De laatste 40min ging alleen maar over Peking, hij kon niks anders meer verzinnen..

-Het moet toch goed komen zo
- Het kan niet meer mis gaan
- Nu zijn we bijna zeker van plaatsing
- Zal nani nog roet in het eten gooien?
-Daar komen de portugezen weer, gaat daar de droom?

'onze' verdediger zag er niet altijd zo best uit....
Leuke pot; verdiend maar gelukkig op voorsprong.
En gelukkig geen penalty tegen.

Hoop op een leuke pot tegen Belgie..ze missen helaas wel wat mensen/

Mensen,

Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van voetbal en wat er nog gespeeld moet worden.
maar wordt er binnenkort in (midden)Nederland nog een leuke wedstrijd gespeeld om naar te gaan kijken ?
(als cadeau voor voetbalgek broertje :P)

Mensen,

Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van voetbal en wat er nog gespeeld moet worden.
maar wordt er binnenkort in (midden)Nederland nog een leuke wedstrijd gespeeld om naar te gaan kijken ?

over paar dagen is Jong Nederland - Jong Belgie, weet niet precies welke datum. Nederland heeft halve finale al gehaald dus daar kan je ook heen, maar denk eerlijk gezegd dat er geen kaarten meer voor zijn.

Misschien oefenwedstrijden van Ajax of andere clubs (weet ff geen schema´s uit me hoofd) die daar in de regio zijn?

Mensen,

Ben je nu een beetje laat mee, het seizoen is net afgelopen.

Volgens mij moeten er voor de overige wedstrijden nog kaarten zat zijn.

Enige wedstrijden waar denk ik nog kaarten voor zijn zijn Israel - Portugal en Servie - Engeland, wat mij beide niet echt vette potten lijken. (Als je iets eerder was kon je naar Engeland- Italie of Nederland - Belgie wat echt wel vette wedstrijden zijn

Magertjes.
Soms wel duidelijk dat er een beter is (NED-POR), maar dan geen toepasselijke score. Laatste minuut scores...zonder dat het een echt spannende wedstrijd is...etc etc.

gewoon naar de wedstijd zelf toegaan, zijn wel kaarten beschrikbaar 100%.
Voor de wedstrijd kun je aan de balie gewoon kaarten krijgen.

"De echte hoofdprijs voor de voetballers van Jong Oranje is een verblijf in het Olympisch Dorp met hockeydames, beachvolleybalsters en 150.000 gratis condooms."

lol

Haha die taart :W

Ik volg het EK wel, helaas kan ik vandaag niet.
Ben wel naar Heerenveen en Groningen geweest, Euroborg is een tof stadion :)

@ Tinne; Engeland - Italie niet gekeken zeker ? :X

nee, klopt.
Maar dat zou dan 1 v/d 6 potjes zijn.

Toevallig 2-2? toevallig blunderen de Keepers 1x.
Opzich wel zakelijk om een evt groeiend Por. eruit te houden...

Status
Not open for further replies.
Back