Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Nee, klopt. Dat zijn prima cijfers.
Alleen hadden er dat nog veel meer kunnen zijn.

De Mul is geen echte Ajacied. Die liep al te zeiken als hij twee wedstrijden niet speelde. Kop dicht en trainen denk ik dan.

Loze termen.

Last edited:
Maarja als Kone er komend jaar 25 inlegt is hij de man. En idd is er bij Kone altijd wel drijging waar iedere verdediging voor op moet passen.

in de VI stond laatst een interview met Vermaelen. Daarin benadrukte hij dat de sfeer helemaal niet hard was en dat hij en de Mul erin opgegroeid zijn. Ws is dit gewoon zomaar de wereld ingebracht..

Dan zou het wel ontkend worden aangezien ALLE media die reden opgeven, en het kan niet de schuld van Ten Cate zijn want tis zn schoonzoon ;)

Auw.

(en wie ben jij?)

Volgen we allemaal het EK <21 ? (vanavond NL - Por)
Ik niet speciaal.

Auw.

(en wie ben jij?)

Volgen we allemaal het EK <21 ? (vanavond NL - Por)
Ik niet speciaal.

Dat is sjoerdmetgeleletters. Moet je nu ineens iemand speciaals zijn of heel vaak in dit topic posten als je op jou wilt reageren? Zeik toch niet zo man en post nuttige shit.

En ja ik volg het EK, vond Portugal heeeeel matig spelen (ja Nani ook) tegen Belgie dus ik verwacht een ruime overwinning als Portugal niet beter speelt als toen.

Dat is sjoerdmetgeleletters. Moet je nu ineens iemand speciaals zijn of heel vaak in dit topic posten als je op jou wilt reageren? Zeik toch niet zo man en post nuttige shit.

En ja ik volg het EK, vond Portugal heeeeel matig spelen (ja Nani ook) tegen Belgie dus ik verwacht een ruime overwinning als Portugal niet beter speelt als toen.

Ik reageer ook alleen maar op iemand zijn andere commentaar op mijn tekst.

En ja, het hele toernooi is tot nu toe matig. Ze spelen misschien al te volwassen...dus "ok 1-0 is genoeg" ofzo. Ik kon me herinneren dat deze gasten juist altijd heel open voetballen. Misschien komt dat nog.

En Nederland? ik vond Jenner weer tegenvallen.

Heb je het eind van die wedstrijd niet gezien ofzo.. ?

En ik vond Medunjanin tegenvallen, gelukkig speelt hij nu niet.

Heb je het eind van die wedstrijd niet gezien ofzo.. ?

En ik vond Medunjanin tegenvallen, gelukkig speelt hij nu niet.

nee heb ik inderdaad niet gezien :P tot de 80ste minuut ongeveer.

Medunjanin had ik idd ook meer van verwacht bij Nederland, maar zelfde geld voor Nani van Portugal en een paar engelse en italiaanse talenten.

Ik reageer ook alleen maar op iemand zijn andere commentaar op mijn tekst.

En ja, het hele toernooi is tot nu toe matig. Ze spelen misschien al te volwassen...dus "ok 1-0 is genoeg" ofzo. Ik kon me herinneren dat deze gasten juist altijd heel open voetballen. Misschien komt dat nog.

En Nederland? ik vond Jenner weer tegenvallen.

Gisteren zeker naar 10 gekeken ? :D

Jawel, maar daar heb ik het niet van. Wat ik me er wel van herinner is dat het wel leek alsof ze a. Perez nog eens goed over zijn keuze PSv lieten nadenken. b. negatieve reacties over HTC wilden krijgen.
Volgens mij vind Barend het allemaal maar niets...HTC & Perez weg...

Belgie op 1-0

Status
Not open for further replies.
Back