Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
@ Trainerswissel
Tering nee!

De Cler -> PSV
'Wij hebben een prijs in ons hoofd en PSV biedt nog niet eens de helft', vertelde AZ-directeur Marcel Brands aan het Algemeen Dagblad...

Nee duh, als ze Lazovic wel naar PSV is gegaan.

Kans is heel groot dat Perez nu komt ja. :)

9/6/2007 - Bezoek Koeman aan Manchester zorgt voor geruchten
(Gepost door RvN)

Een bezoek van Ronald Koeman aan Manchester gisteren zorgde voor veel geruchten in Engeland. Manchester City, waar hij al eerder genoemd werd, is nog steeds op zoek naar een coach. De bookmakers plaatsten hem inmiddels al bovenaan de favorietenlijst voor de functie. Vertegenwoordigers van manchester City ontkenden in The Mirror overigens dat Koeman nog in beeld is en dat ze met hem in gesprek zijn.
PSV Netwerk
Ronald Koeman zelf had al enige tijd geleden laten weten definitief nog een jaar door te gaan bij PSV en geinteresseerde clubs afgezegd te hebben.

:eek: Perez naar PSV?

Dubbel gevoel;

ik zeg ja; Het is een erg goede speler.
ik zeg nee; Niet goed voor Afellay en/of Aissati.....(denk ik)

Als Perez komt, moeten er iig toch wat meer mensen weg...

:eek: Perez naar PSV?

Dubbel gevoel;

ik zeg ja; Het is een erg goede speler.
ik zeg nee; Niet goed voor Afellay en/of Aissati.....(denk ik)

Als Perez komt, moeten er iig toch wat meer mensen weg...

Waarom zou het niet goed zijn voor hun? Je zou ze gewoon met z'n drieën op het middenveld kunnen hebben hoor.

Om maar een voorbeeld te noemen:
Gomes
Kromkamp - Addo/Simons/Da Costa - Salcido - De Cler
Aissati - Afellay - Perez
Farfán - Lazovic - Koné

Wordt Farfán of (hopelijk) Koné nog verkocht dan kan Perez zelfs een linie naar voren schuiven.

Mijn gevoel zegt dat....

Wel hebben nu een boel middenvelders btw;

v/dLeegte, Bakkal, Culina, Vayrinen, Mendez, Afellay, Aissati
Simons en nog De Jong & Beasley....

Kone mag van mij ook weg.
Overigens vraag ik mij af waar het geld vandaan moet komen....R.Koeman had maaar 5 Miljoen te besteden... en er is nog niets verkocht. Of weten zij meer?

*we zijn nu met twee PSV Supp.. :W eindelijk wat support.
We moeten het wel altijd eens zijn met elkaar ok? :P ;)

Ik kan niet beloven dat ik het altijd met je eens zal zijn. ;)
Culina en Väyrynen vertrekken deze zomer zeer waarschijnlijk naar Engeland en Spanje ofzo..

Als PSV deze selectie (met uitzondering van bovenstaande spelers) weet te behouden is de kans zelfs groot dat Perez lang niet altijd in de basis zal staan. Iets wat hij zelf ook weet, maar dat PSV wel Europees voetbal speelt en Feyenoord niet weegt natuurlijk veel zwaarder.

"De PSV Jeugdopleiding is in Tilburg uitgeroepen tot beste van Nederland"

Voor wat het waard is....

En v/Gaal als beste coach.

Over Perez & PSV...

We hadden een spist & verdediger nodig, en een soort cocu.
Nu komt ineens Perez 'vrij'. En hij wil ook nog best naar PSV....

en ineens hebben we een aanv. middenvelder nodig...
"die kans krijg je ineens" maar vreemd beleid is het wel.

Je hebt gomes, maar omdat buffon vrijkomt en hij naar psv wil, wil je ineens buffon.

Over Perez & PSV...

We hadden een spist & verdediger nodig, en een soort cocu.
Nu komt ineens Perez 'vrij'. En hij wil ook nog best naar PSV....

en ineens hebben we een aanv. middenvelder nodig...
"die kans krijg je ineens" maar vreemd beleid is het wel.

Je hebt gomes, maar omdat buffon vrijkomt en hij naar psv wil, wil je ineens buffon.

Als Buffon bij PSV op de bank zou willen zitten voor Gomes dan is het toch logisch dat PSV hem zou willen halen. :P
Bovendien PSV wil in alle competities sterk zijn en dan heb je gewoon een ontzettend brede selectie nodig.

Maar begrijp je wat ik bedoel?

Omdat hij beschikbaar is, wil je hem ineens hebben. Stond ws op geen enkel lijstje etc etc....Middenvelders zat....en toch willen halen. Het zou een prima aanvulling zijn (die imo niet graag op de bank zit) maar ik hoop niet dat het ten koste gaat van die 2 groei briljantjes... als het een Hiddink actie zou zijn zou ik er wel vertrouwen in hebben....maar dit is R.Koeman. Begrijp je?

JongOranje - JongIsrael; 1-0 (maduro)

Drenthe :W
Babel :X

Status
Not open for further replies.
Back